.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

donderdag 28 mei 2015

Beminde goedgelovige

Gediscrimineerd in eigen land


Goed nieuws, binnen de context van het publieke debat mag ik zeggen wat ik wil, tenminste wanneer ik een werkschuwe Nederland hatende allochtoon met sympathie voor hamas zou zijn. Helaas voor mij ben ik een werkende Nederlander met sympathie voor Israël en voor mij gelden er uiteraard andere regels, of kan ik beter zeggen dat voor mij de wet wel "gewoon" wordt toegepast?




Jank allochtoon Abulkasim Al-Jaberi mag zeggen wat hij wil, hij mag "Fuck de koning" roepen en nog meer van die onzin, hij mag kinderfeestjes verpesten en kleine kinderen de schrik van hun leven bezorgen door achterlijk gedrag op het moment dat deze kinderen de dag van hun nog prille leven moeten hebben terwijl ze reikhalzend uitkijken naar Sinterklaas en Zwarte Piet, hij mag liedjes zingen waarbij hij de Joodse bevolking een nieuw Auschwitz toewenst en ga zo nog maar even door en waarom mag hij dit? Omdat het een zielige werkschuwe jank allochtoon is.

Nou kan mij het geen ene moer schelen wat deze profiteur van de Nederlandse staat allemaal wel of niet roept over het Koningshuis, wat mij betreft mogen ze dat hele zooitje opdoeken, maar laten we nou eens een keer een wet voor iedereen gelijk proberen te handhaven, of moet ik een jank autochtoon worden om me ook zo asociaal te kunnen gedragen in mijn eigen land? Mocht ik daar al de behoefte aan hebben overigens, maar daar gaat het nou niet over, het gaat erover dat het elke dag steeds maar weer een beetje achterlijker aan het worden is in Nederland.

Om eens een heel eenvoudig voorbeeld te noemen, de Katholieke kerk en meneer pastoor (of de kapelaan wat maakt mij het ook uit) die  de grootste moeite heeft om met zijn tengels (en andere lichaamsdelen) van de misdienaartjes af te blijven die wordt tientallen jaren na deze daad van "overvloed aan naastenliefde" eindelijk zelf ook eens gepakt en aan de schandpaal genageld. Iedereen blij, de kerk geeft haar fouten toe, verontschuldigingen ten over en het boetekleed is inmiddels tot de rand toe versleten, zo vaak als dat het al is aangetrokken door de een of andere kerkelijke leider en ja zelfs de Paus helpt mee om schoon schip te maken. Lijkt mij een prima gang van zaken, doorgaan vooral zo doorgaan. Maar beminde goedgelovige aan de andere kant van deze medaille staat men het toe dat er steeds meer haatkazernes worden gebouwd waar mensen een achterlijke ideologie naleven alwaar ze onderwezen worden in het "geloof van de pedofilie" kan het nog zotter? Wat is dit?  We promoveren een pedofiel tot profeet, verkondigen dit als de islam en duiken het bed in met kinderen die we vervolgens als ons eigendom beschouwen en mogen straffen wanneer de seks niet goed genoeg is, "Fuck de islam" Zijn we een beschaafd land alwaar pedofiele verboden is en waar we leven volgens de hier geldende wetten en regels? denk het wel, maar hoe kun je dan deze leer die verdacht veel lijkt op het gedachtegoed van de stichting Martijn hier accepteren, nee sterker nog promoten?



Zelfde met bovenstaande twee cartoons, de eerste is humor, moet kunnen, maar de tweede levert een onderzoek, arrestatie en een nacht cel op voor de cartoonist Gregorius Nekschot nadat imam en lieverdje van politiek correct links Abdul-Jabbar van de Ven aangifte tegen hem had gedaan.

De cartoonist van de bovenste cartoon kan gewoon vrolijk over straat, echter een ieder die de pedofiele nep profeet belachelijk maakt die moet eenvoudigweg vrezen voor zijn of haar leven en de Nederlandse regering neemt dit ondanks de recente aanslagen in het buitenland nog steeds niet serieus, uiteraard is het afslachten dichter bij huis van Pim en Theo ook geen enkele reden tot nadenken.


We worden gediscrimineerd in eigen land, we accepteren een vlammende haat tegenover Nederland en de Nederlanders die brandt in de ogen van "gasten" die in ons land verblijven. We laten ons wegdrukken door vreemde, we geven hen meer rechten en vrijheden dan we zouden moeten doen en we cijferen ons zelf weg om het de "gasten" naar de zin te maken. We verliezen onze eigen identiteit en we accepteren het dat vreemde ons Koningshuis beschimpen, onze tradities en onze cultuur afbreken en beetje bij beetje ons land aan het inpikken zijn om te komen tot een islamitisch Nederland een Nederland waar ik dan in elk geval niet meer in zou willen wonen en wij, wij staan erbij en kijken ernaar. Erger nog we helpen gewoon mee met het verwoesten van datgene waar onze (groot)ouders kei hard voor hebben geknokt, gezweet en gezwoegd en er zijn onder ons nog Nederlanders ook die hier trots op zijn, in 1945 zouden ze deze mensen met pek en veren hebben versierd en in hun blote reet op een kar de stad rond gereden hebben, maar nu 70 jaar na dato zijn "we" trots op deze mensen die de verwoesting van ons land helpen bewerkstelligen,

Het laatste wapenfeit van politiek correct allochtoon kut volk, inderdaad ik bedoel Quinsy Gario is het huilen over Valtifest en de 'Hottentottententententoonstelling en jawel de organisatie die het toch wel zielig vond voor deze jank allochtoon heeft de naam aangepast want hottentot is een beledigende en politiek zeer incorrecte benaming uit de VOC-tijd voor leden van de Khoikhoi uit Zuid-Afrika. Nou Quinsy, lieve parasiet, speciaal voor jouw dit liedje kun je ook nog even een berichtje naar Vlaanderen sturen om te laten zien hoe erg je dit wel niet gaat vinden.

Je grootste nachtmerrie begint na 1 minuut 12 en maak het rustig helemaal af het liedje is pas uit 1982 dus nog geen cultureel erfgoed wat denken die Belgen eigenlijk wel!

diepe zucht......... eikel





met groet Bolo

Geen opmerkingen: