.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

donderdag 14 april 2016

Jong Brits Meisje brutaal verkracht door tenminste 6 moslims

Een tiener meisje is verkracht en seksueel misbruikt door ten minste 6 moslims en dit terwijl anderen de ‘show’ bekeken en lachte terwijl het misbruik plaatsvond in een met buitenlanders gevuld krot. De rechtbank heeft dit alles aangehoord en nu maar afwachten of de moslims ook gestraft gaan worden.

Maidstone Crown Court maakte gisteren bekend dat de 18-jarige Ahmed Ali Naeem en een andere 17-jarige klootzak, die niet bij naam mag worden genoemd om juridische redenen, behoorden tot de mannen die het meisje in een appartement in Kent hebben aangevallen, misbruikt en verkracht..

Het meisje, inmiddels 18 jaar oud, zei dat ze was aangevallen door minstens zes mannen terwijl anderen toekeken, om haar ellende lachte en haar belette om het pand in Gillingham te verlaten

Ze vertelde de jury dat ze uiteindelijk wist te ontsnappen door één van de islamitische lafbekken een kopstoot te geven en een andere aan de kant te duwen terwijl deze haar vluchtweg wou versperren. Vervolgens kwam de rest van de kudde laf tuig, die zij omschreef als ‘Midden-Oosten achtige  types, in actie en achtervolgde haar in een poging om haar terug te laten keren naar de woning om hun karwei te kunnen klaren.

De ellende begon toen ze voor een drankje werd uitgenodigd in het huis, na ten onrechte te geloven dat haar vriend de mannen goed kende.

Het meisje verklaarde in een opgenomen politie verhoor dat werd afgespeeld aan het hof gisteren dat  één van hen haar eerst dwong om mee naar boven te gaan en haar vervolgens ook nog eens dwong om seks met hem te hebben. De andere stonden aan de deur eerst te luisteren en vervolgens te kijken terwijl het meisje naakt was en verkracht werd.

“Ik werd verkracht. Ik vertelde hen dat ik dat niet wilde. Ik wilde dat het ophield, maar ze werden steeds agressiever tegen mij”

“In de slaapkamer beneden dacht ik even dat de man die daar was mij zou gaan helpen, maar hij verkrachtte mij ook nog eens.”

Het meisje vertelde  dat ze wanhopig probeerde om het pand te verlaten, maar dit werd herhaaldelijk voorkomen en vervolgens werd ze opnieuw verkracht.

Ze voegde eraan toe: “Ik probeerde om weg te komen, maar toen ik eindelijk de voordeur bereikt had waren er nog zeker 10 mannen die mij tegenhielden. Ik heb geprobeerd om te vechten om maar weg te komen, dwars door hen heen maar een andere man pakte mijn hand en trok me mee naar een slaapkamer op de bovenverdieping.”

“Hij heeft me verkracht. Ik bleef maar schreeuwen STOP en hierdoor begon hij steeds agressiever te worden. Ik rende weg uit die slaapkamer. Ik deelde uit angst een kopstoot uit aan één van hen en sloeg er ook één.”

Ze zei dat ze dit uiteraard ging verliezen maar dat haar vriend weg rende om een buurman om hulp te vragen.

Ze vertelde het hof: “Zelfs toen ik wegrende liepen ze met mij mee en riepen ze dat ik terug moest komen.”

Aanklager Amanda Hamilton vertelde de rechtbank dat het ‘vermeende’ slachtoffer had gedronken tijdens het vieren van de verjaardag van haar oma en vrienden ging ontmoeten in een biljartclub.

Ze vertelde de jury dat ze moeten beslissen of de twee verdachten daadwerkelijk seks met haar hebben gehad  en of redelijkerwijs kan worden aangenomen dat het meisje hier mee had ingestemd.

Ahmed Ali Naeem en de 17-jarige man werden gearresteerd en de volgende dag vertelde ze de politie dat het meisje zich aan hen had opgedrongen  en hun smeekte om seks met haar te hebben.

Naeem beweert dat het meisje smeekte: “Heb seks met mij, jullie moeten seks met mij hebben.”

De 17-jarige beweerde vervolgens ook nog eens dat ze met het meisje hadden afgesproken om seks met haar te hebben tegen betaling. “

Het duo islamitische verkrachters heeft geen vaste woon of verblijfplaats en zijn beiden beschuldigd van verkrachting.

Het proces gaat verder…………..


door Joey Millar | The Express – UK
vertaling Bolo

Geen opmerkingen: