.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

donderdag 7 april 2016

Asieleiser opgepakt omdat hij met een baby de hersens van een politieagent wou inslaan (video)


Ik ben er maar mee gestopt om me nog te verbazen omtrent de waanzin waartoe mensen gedreven worden, nog erger ik realiseer me zojuist onder het type dat ik het zelfs gewoon ga vinden om deze berichten steeds maar weer te lezen. Ik realiseer me dit aangezien ik dit volk in de allereerste zin mensen noemden, ze zijn van alles echter het begrip menselijkheid kennen deze volgers van de achterlijke inteelt ideologie islam al heel lang niet meer.
Bovenstaande foto spreekt boekdelen en behoeft eigenlijk geen enkele uitleg meer, voor de liefhebber is er ook nog de video waarop we dat achterlijke gedrocht met een kind, een baby nog zien zwaaien. Hij bedreigt hiermee een dienstdoende agent en wil hem ogenschijnlijk met de baby de hersenen inslaan. Ziek, zwaar ziek. Tegen deze ziekte help na mijn idee enkel een spuitje.


Het incident vond plaats bij een opvangkamp in Piraeus, Griekenland, waar de politie voortdurend gedwongen is om in actie te komen vanwege de criminele aard en onbeschaafde manieren van  de zielige 'vluchtelingen'. Het lijkt erop dat de islamitische asieleisers geen dag voorbij kunnen laten gaan zonder een of meer incidenten waarbij de politie moet ingrijpen.
Gelukkig kon de politie tijdelijk ingrijpen en de baby in veiligheid brengen. Het is overigens niet duidelijk of deze baby het kind van dit monster is of dat hij het kind gewoon van iemand heeft afgepakt. Kan ook nog zo maar zijn dat dit kind zijn vrouw is, zoals hierboven reeds aangegeven verbaas ik me nergens meer over.
Wanneer je de video verder afkijkt zie je de uitermate lieve en vriendelijke manier waarop deze onmensen omgaan met de aldaar aanwezige kinderen. En dit smerig islamitisch mensonwaardig tuig mogen wij met dank aan de pvd, vvd, groen links, sp en d66 in onze steden en straten verwelkomen.
Echter is deze film wel precies het probleem met de islam en we zien dit steeds vaker gebeuren. Ze hebben totaal geen respect voor het menselijk leven. De meest hulpeloze van de samenleving zoals de baby in dit filmpje worden misbruikt door deze lafbekken.
Hoe lang kan de gutmensch het nog vol blijven houden om de ogen te sluiten voor de verschrikkingen van de islam die ook over ons worden uitgestort?
met groet Bolo
Bronvermelding : Mad World News en Walid Shoebat

Geen opmerkingen: