.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

zondag 24 april 2016

Handleiding : “Hoe tuig ik mijn vrouw af volgens goed islamitische gebruik”

Aangezien wij door toedoen van het zooitje Haagse lafbekken en de pro islamitische grondtroepen te Brussel steeds verder en in hoog tempo opgaan naar een islamitisch Europa leek het mij in elk geval handig wanneer ook wij, ooit vrije burgers, wat gaan leren omtrent de omgangsnormen en waarden binnen de islam.
Vandaar deze handleiding van Saudi gezinstherapeut Khaled Al-Saqaby  die ons de fijne kneepjes leert zodat wij onze vrouwen een goed pak slaag kunnen geven op de door de islam goedgekeurde wijze.
Kleine kanttekening hierbij is de waarschuwing dat onze westerse vrouwen wat mondiger zijn dan de islamitische dames. Hier kwam ik achter op het moment dat ik met deze instructie video voor me neus de dames in huize Bolo vroeg om even mee te werken met mijn oefeningen om mij te helpen om te veranderen in een goed islamiet.
Dit is nu een half uur geleden en langzaam beginnen ze weer een beetje bij te komen van het lachen, me rug doet nog een beetje pijn aangezien ik besprongen en aangevallen werd en volgens mijn vrouw kan ik met een paar dagen weer met beide ogen zien en groeit me neus van eigens wel weer recht.
Alle gekheid op een stokje, ik word wel een beetje unheimisch van dit soort video’s en de achterlijkheid van de volgers van een ideologie die dit normaal vindt. Nog zieker wordt ik overigens van de niet volgers van de islam die dit kennelijk ook normaal vinden en om deze reden dat achterlijke volk maar binnen blijven halen en blijft liefkozen.
De Video

met groet Bolo
Video van MEMRITVVideos

Geen opmerkingen: