.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

woensdag 8 juli 2015

Ik ben een PVV´er en daarmee uiteraard een racist en xenofoob

Ik ben een PVV´er
en daarmee uiteraard een racist en xenofoob
ik ben een trotse PVV´er
dus voor mij is er geen enkele hoop
de gutmensch loopt massaal tegen mij te hoop,
iets wat ik dagelijks kan lezen op “De Joop”.
Ik ben een PVV´er
en ik ben trots op mijn partij
die wordt te groot, dus zet de NRC een tandje bij
die zal het ook nooit leren
ze zijn nu Geert aan het demoniseren
de hetze tegen het gedachtegoed van Fortuyn,
omarmd door Wilders, is nog lang niet voorbij.
Ik ben een PVV´er
dus een Tokkie en laag opgeleid
ik ben het schuim van de bevolking
krijg vast nog wel eens vreselijk spijt
ik zou eens moeten leren,
volgens “hoogopgeleide”dames en meneren
dat Wilders ons land naar de ondergang leidt.
Ik ben een PVV´er
en daar schaam ik me niet voor
Dat is de schuld van al die andere partijen
die voor verkiezingen met grote leugens
hun stemmers op lopen te vrijen
die gaan er met de winst vandoor
en 4 jaar later krijgt de burger pas weer “vals”gehoor.
Ik ben een PVV´er
en ik ben trots op het partijprogram
dat op de radio en televisie en in de krant
belachelijk gemaakt werd,
of helemaal niet ter sprake kwam
door die goede ideeën bewust te verdraaien
hopen ze dat kiezers af gaan taaien
Ik ben een PVV´er
en blijf dat tot mijn laatste snik
want dit is de enige partij
die de burger meer inspraak wil geven
de partij, die via referenda
de bevolking om haar mening wil vragen
iets wat die andere “volksvertegenwoordigers”,
na die ene keer, beslist niet meer durven wagen!
Ik ben een PVV´er
En ben behoorlijk boos
ik wil niet steeds worden weggezet
als een domme doos zonder verstand
ik stem op die partij, omdat ik houd van Nederland
ik kan het niet verdragen dat andere partijen,
uit volle overtuiging, ons land door de EU
weg willen laten vagen!
Ik ben een PVV´er
en ik denk echt wel heel goed na
misschien wel veel beter dan al die mensen
die Geert en zijn partij naar de hel toe wensen
ik vergelijk al de partijen en ik zie
de PVV is door referenda mogelijk te willen maken
de enige partij die staat voor ECHTE democratie.
Door:

Willemientje



Geen opmerkingen: