.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

donderdag 18 februari 2016

Hoe ziet Duitsland er over 5 jaar uit? Verslaggever vraagt het aan Duitsers op straat.


Helaas, veel Duitsers lijken zich te hebben neergelegd bij het feit dat hun regering hen dwingt om zich aan de islam te onderwerpen. Zich aan te passen aan de zwaar zieke islamitische manier van doen in plaats van de moslimmigranten te dwingen om zich aan te passen aan de Duitse cultuur. Ze zijn er niet blij mee, vinden het zeer zeker niet leuk, maar ze voelen zich hulpeloos om er iets aan te doen.

Ergste van alles, veel Duitsers lijken de strijd eenvoudigweg al te hebben opgegeven. Ze lijken zich neer te hebben gelegd bij de islamisering van Duitsland met alle gevolgen.

Zien we over 5 jaar reeds massale stenigingen van vrouwen voor de Reichstag in Berlijn? En de executie van "ongelovige" in het Olympiastadion te München?

Hoop dat in Nederland de PVV dusdanig groot wordt dat wij wel kunnen en willen blijven vechten tegen het islamitische gedrocht der pedofielen en onmensen. Of dit vechten tegen de bierkaai is? Ik hoop het niet.


"Als je denkt “ik ben verslagen”, is de nederlaag een feit. 
Als je denkt “ik zal niet versagen”, win je op den duur de strijd. 

Als je denkt “ik kan het niet halen”, is de tegenslag op til. 
Want het overslaan der schalen, hangt voornamelijk af van wil. 

Moedelozen gaan ten onder, door hun twijfel, door hun vrees. 
Vechters winnen door een wonder, telkens weer de zwaarste race. 

Denk “ik kan het”, dan gaat het, iedereen vindt bij wilskracht baat en in zaken wint de daad het, van het nutteloos gepraat. 
Als je jammert “ik ben zwakker”, dan mijn grootste concurrent, blijf je levenslang die stakker, die je ongetwijfeld bent. 

Niet de Goliaths of de rijken, tellen in dit kamp voor zes. 
Maar de fermen die niet wijken, hebben vroeg of laat succes."


met groet  Bolo 

De filmpje






Geen opmerkingen: