.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

woensdag 22 juni 2016

Zo doodmoe van alle ellende dat mijn inspiratie recht evenredig loopt met de werklust van een Marokkaan.

Wou deze woensdag weer eens in me toetsenbord kruipen om een stukje op te lepelen omtrent de ellende waaruit wij in Nederland nog steeds niet zijn ontsnapt. Onderwerpen zijn ruim voldoende voorradig aangezien er hier geen ene donder verandert in dit ooit zo mooie Nederland en de ellende enkel en alleen maar toe lijkt te blijven nemen.
Een kijkje in mijn tijdlijn en de onderwerpen die zo maar langs komen vliegen op het moment dat ik me chromebook ‘s avonds na het eten open klap zijn weer even ellendig, onrechtvaardig en onmenselijk als gisteren, eergisteren en ga zo maar door.
Zo zijn er vorig jaar 3.658 gratis brillen verstrekt aan asielparasieten en dit lees ik terwijl ik denk aan me eigen vader die na lang sparen zich vorige maand eindelijk weer eens een nieuwe  bril cadeau heeft kunnen doen. Zijn verzekering betaald niet alles, slechts een gedeelte en ‘ons pap’ is nog van de oude stempel, dus pas iets kopen wanneer je het geld er voor hebt en ja dan moeten mensen van ruim boven de zeventig sparen voor een nieuwe bril. Een bril die ze dan vol trots laten zien, inclusief het verhaal over het sparen en ik pink me maar een traantje weg en zou het liefste in de auto stappen om naar Den Haag te rijden om er een paar met een honkbalknuppel te bewerken. In plaats daarvan overleggen we thuis even en besluiten we om opa en oma niet meer enkel regelmatig op te halen om mee te komen eten omdat de meiden dat zo gezellig vinden, maar gewoon elke zondagavond. Je moet iets en geld willen ze niet, zijn ze te trots voor. Klote wereld en wij maar krom liggen voor die asielparasieten, Brussel en de wekelijkse anale uitwoon sessie van ‘onze’ minister president.
1
foto via AZC_Alert Den Bosch
Krankzinnig, dus ik scrol door naar het volgende bericht een Turkse vlag met boekentas van een scholier die zijn diploma heeft gehaald. Mijn reactie moet kunnen, waarom zou dat niet mogen? Marokkaanse vlaggen bij de dodenherdenking dat gaat mij wat te ver maar trots op je afkomst zijn is niets mis mee en een diploma gehaald geeft hoop voor de toekomst. Me meisje wil volgend jaar (als ze gaat slagen) de Brabantse vlag uit haar raam hangen (en de school opblazen geloof ik als ik der soms zo hoor) verder zie ik ook Friese vlaggen met een boekentas wanneer iemand geslaagd is en laatst zag ik ook een Israëlische vlag van een jongen die geslaagd was en daar had ook niemand een probleem mee………. Oeps wacht nee dat was anders, deze jongen en zijn vader werden bedreigt, uitgescholden, het ‘normale’ gedrag van de licht getinte kansenjongeren in jihadisten walhalla Almere.
„Net zoals anderen een Nederlandse, Pakistaanse of Marokkaanse vlag met schooltas ophangen als iemand is geslaagd, deden wij dat met een Israëlische vlag. Vervolgens kwamen er auto’s voorbij die toeterden, inzittenden staken middelvingers naar ons omhoog, er werd geschreeuwd, gescholden, van alles en nog wat. Ze riepen: ‘Rotjoden, we gaan jullie pakken’, ‘kankerzionisten’, ‘rotzionisten
Heerlijk die meer dan geslaagde multiculti samenleving van Nederland.
Heb zelfs geen zin meer om de achterlijkheid van ‘denk’ nog uit me toetsenbord te knallen, voor mensen die ondanks al deze ellende nog af en toe willen lachen adviseer ik het ‘jijbuis’ kanaal van Erdogans binnenpretje ‘denk’ aan. Moet je me wel beloven om te kijken met de achterliggende gedachten dat het hier om een slechte comedy gaat. Ik wil jullie namelijk niet ook nog een depressie aanpraten. Gewoon even op het plaatje klikken en de lol kan beginnen.
Hoor ik ook nog juist bij de staatsomroep dat ik ook niet meer buiten de kroeg een sigaartje mag roken. DEBIELEN duurt niet lang meer en dan staat de NSB’66 Gestapo bij me in de achtertuin om te kijken of ik niet stiekem rook. In wat voor een land leven wij toch.
Zo koffie en dan maar eens naar de Belgen kijken, weet niet precies hoe maar het schijnt dat ze Turkije eruit kunnen werken, scheelt weer toeterende shoarma bezorgers.

met groet Bolo

Geen opmerkingen: