.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

vrijdag 6 november 2015

Pegida Nederland demonstreert in Utrecht Zondag 8 november om 14.00 uur

Ze komen in nog steeds grotere aantallen ons land binnen vallen en geven zelf al aan dat ze nooit meer vertrekken, of het moet zijn als strijder van de zelfbenoemde islamitische staat natuurlijk, ze worden van harte gesteund door de Nederlandse rechtstaat dat de ene asielprocedure stapelt op de andere asielprocedure en wanneer de slinkse met ons belasting geld betaalde advocaten roedel de laatste procedure heeft bereikt en de gelukszoeker ons land zou moeten gaan verlaten dan wachten ze eenvoudigweg het generaal pardon af dat door lafbekken en landverraders binnen onze regering met het grootste plezier van de wereld wordt aangeboden aan de "kudde der kansloze en voor ons land nutteloze "nieuwe" inwoners. Uiteindelijk mogen ze toch blijven en ja dan zijn wij de tegenstanders van deze parasieten en gelukszoekers epidemie te laat.

Om deze instroom van terroristen, jihadisten, pedofielen, vrouwen onderdrukkers, werkschuw tuig en een enkele echte asielzoekers die helaas pech heeft te stoppen gaat Pegida Nederland weer actie voeren in Utrecht en wel komende zondag om 14.00 uur.



Burgemeester van Zanen wringt zich in allerlei bochten en wenst de Pegida demonstranten zelfs per bus af te voeren naar een andere locatie waar ze ongestoord kunnen demonstreren Op deze manier wil de gemeente Utrecht de vreedzame demonstranten van Pegida straffen voor de gewelddadige en agressieve tegendemonstranten van bijvoorbeeld het malloten clubje van afa. Per bus afvoeren door de burgemeester van Utrecht, het is een tijdje geleden maar in de geschiedenis boeken staat het vast nog wel ergens, Nederlanders die door onder andere de gemeente Utrecht per trein werden afgevoerd of zijn ook deze passage's op last van de moslim gemeenschap reeds uit onze geschiedenis boeken verwijdert?

Ben zelf vorige maand in Utrecht geweest, liep daar met me nichtje en we wandelde samen door de binnenstad op weg naar haar vader die aan "de oude gracht" woont. Terwijl ze gezellig een bakje ging doen bij haar vader ging ik naar de Pegida bijeenkomst en we zijn onderweg door heel wat malloten aangesproken en gewaarschuwd voor "die racisten". We konden beter niet die kant op gaan en meer van dat fraais. Ja ik parkeerde me auto buiten de stad bij een school en mocht zo langs beide groeperingen wandelen, wilde de anti's ook wel eens bekijken en het was lekker weer dus waarom geen korte stadswandeling midden door het centrum. Ze hadden wel het beste met ons voor en het was echt lief dat ze ons tegen die "Wilders stemmers" wilde beschermen. Toen ik er later even over nadacht begreep ik de tegendemonstranten ook wel, wij waren toen we daar liepen op onze huidskleur na dan het perfecte nieuwe Nederlandse koppel. Man van achter in de veertig met een meisje van een jaar of 15/16 ........................ Na de zoveelste waarschuwing kwam de door mij lang verwachte opmerking van me nichtje "Nee jullie zijn allemaal lekker normaal" ik vond dat het kind het best lang had vol gehouden om der mond te houden, was in gedachte blij dat die van me eigen der niet bij waren, en liep maar snel door aangezien ik niet op een discussie met die lui zat te wachten. Viel overigens in positieve zin op dat wij ongestoord dwars door de reeds aanwezige menigte van Pegida demonstranten konden wandelen zonder opmerkingen en goedbedoelde raad, ja er dwars doorheen lopen zonder je mening te tonen is een perfecte manier om de stemming te peilen, wellicht een tip voor de gemeente Utrecht om de echte demonstranten van de ruziezoekers te scheiden.

Toen ik terug liep van de oude gracht naar het centrum van Utrecht koste het inderdaad wat meer moeite om de bijeenkomst van Pegida te bereiken maar gewoon doorlopen en niets zeggen, ook niet tegen agenten deze mag en kan je eenvoudigweg negeren op het moment dat je niets verkeerds doet, dan kom je gewoon en zonder problemen op de plaats van bestemming aan.

Voor de mensen die er de vorige keer niet bij zijn geweest is er aankomende zondag een nieuwe kans om je stem te laten horen, laten wij met zijn allen de gemeente Utrecht laten schudden met ons vreedzaam protest en laten we hopen dat het agressieve linkse tuig nu eens aangepakt gaat worden door de dienstdoende orde bewaarders zodat wij onze stem kunnen laten horen tijdens een stadswandeling en vreedzaam protest tegen de Nederlandse regering die het toestaat dat ons land in een negatieve spiraal de afgrond ingetrokken wordt door volgers van een ideologie die niets te zoeken hebben in onze samenleving.

Ik wil mijn Nederland terug.

ZONDAG 8 NOVEMBER 14.00 UUR UTRECHT

met groet Bolo


Demonstratie start zondag bij het Hogelandsepark aan de rand van het stadscentrum



Geen opmerkingen: