.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

vrijdag 13 november 2015

islamitische terroristen moorden in het wilde weg rond in Parijs, iedereen weet het alleen de NOS nog niet.

Met droefheid zijn mijn gedachten bij de vele slachtoffers van deze laffe terreur aanslag die wederom aan veel onschuldige mensen het leven heeft gekost.



Waarom niet gewoon gelijk het beestje bij de naam noemen en dat melden wat iedereen toch wel weet, waarom de verantwoordelijke niet gelijk aan de jas trekken en ze vragen hoeveel doden er nog moeten vallen totdat we in Europa gaan stoppen met de import van islamitische jihadisten die hier als zogenaamde asielzoekers binnen komen wandelen.

Frankrijk gaat de grenzen sluiten, iets van een kalf en de rest vul je zelf maar in.

Op dit moment rond middernacht hebben de lafbekken van onze staatsomroep nog steeds de harde en eerlijke waarheid niet durven roepen uit angst voor de waarheid.

Het zijn islamitische terroristen, moordenaars en volgers van de pedofiel tegen de vrede binnen gehaald door de Europese Unie die weer een aanslag hebben gepleegd.

Ik zou niet kunnen verder leven met mezelf wanneer ik door mijn ondoordacht handelen uit naam van de EU, de Haagse lafbekkenclub of welke andere verantwoordelijke politieke organisatie waar dan ook ter wereld ondanks de vele waarschuwingen nu weer het bloed van deze slachtoffers in Parijs aan me handen had kleven. Handen wassen in onschuld lukt ze inmiddels allang niet meer deze regeringsleiders.

groeten met een traan Bolo

Geen opmerkingen: