.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

donderdag 26 november 2015

Door je eigen principes kapot gaan van de dorst, honger of in je blote gat rond moeten lopen : He kan zo maar

Iedereen die wel van een pilsje op zijn tijd wil genieten die heeft toch wel één bepaald merk pils dat hem of haar net even wat beter smaakt dan al die andere pilsjes. Wat wanneer je juist door je persoonlijke favoriet op een dusdanige manier wordt besodemietert dat je eenzijdig een einde aan deze reeds jarenlange relatie moet gaan maken, kies je dan zomaar een ander merk pils? Drink je die krat die je in de kelder hebt staan dan nog wel leeg of schenk je deze aan de voedselbank?

Het scheiden van je favoriete pilsje is zwaarder dan het beëindigen van je huwelijk en ook het uitzoeken van een nieuwe favoriet is een stuk lastiger dan....... Sorry ik dwaal af


Ja beste lezers een zwaar dilemma in huize Bolo, het leven is niet zo eenvoudig dan dat het allemaal lijkt en zeer zeker niet wanneer je dit soort uitermate belangrijke beslissingen helemaal alleen moet gaan nemen, de rest hier in huis maakt het geen barst uit welk bier ik drink en er met me over praten hebben ze ook al geen zin in, dus ik dacht dan type ik het maat op en val jullie er lastig mee.

Ik kreeg een mailtje vorige week van Alfa bier met de mededeling dat ze partner zijn geworden van de staatsomroep oplichters "3FM Serious Request" en "het glazen huis Heerlen" je weet wel een aantal zwaar overbetaalde platendraaiers die in een huis zitten waar ze heel zielig doen, maar wel voor zo gigantisch veel geld opvreten en zuipen waar menig voedselbank een half jaar van kan draaien. Tussen de traantjes door janken ze ook nog in koor voor een "goed" doel meestal in een ontwikkelingsland met zielige kindjes in overvloed alwaar er dan door de plaatselijke verantwoordelijke nieuwe wapens kunnen worden aangeschaft om de zielige kinderen waar het geld eigenlijk voor bedoelt is samen met hun ouders van onze planeet af te knallen, Dit alles zodat deze zwaar overbetaalde platendraaiers met een goed en voldaan gevoel zich tijdens de kerstdagen iets minder bezwaard kunnen volproppen.

En hieraan zou ik moeten meebetalen door het drinken van Alfa bier? dacht het niet dus en er zijn gelukkig nog ruim voldoende andere biermerken waar ik uit kan kiezen dus ik ga het komende weekend maar eens een kleine privé proeverij houden om een nieuw favoriet pilsje te kiezen.

"Alfa beer... Dat preuf ste!" Nou hier niet meer heb zelf een kleine voor selectie gedaan en kom dan uit bij Grolsch, Hertog Jan, Krombacher, Beck's en Gulpener dus van alle even een paar flesjes inslaan en dan mijn nieuwe keuze bepalen. Uiteraard morgenavond eerst even het internet afzoeken en deze pilsjes door Google halen aangezien ik geen zin heb om volgende week weer nieuwe verkiezingen te moeten houden.

Skol....  Bolo




Geen opmerkingen: