.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

dinsdag 15 maart 2016

Het kan nog gekker : Burgemeester Enschede poseert met genocide ontkenners embleem op ONZE driekleur


Trots poseert de droplul van het jaar Onno fon Veldhauzen, zeg maar de Herr Flick von der gemeente Enschede, met ONZE vlag verkracht door het islamitische genocide ontkenners symbool van de grootste bondgenoot van de zelfbenoemde islamitische staat, inderdaad Turkije.

Zelfs ik hoop dat deze volledige minachting voor ons vaderland een gevalletje fotoshop is aangezien ik dit eenvoudigweg niet kan, nee niet wil geloven.

De mensen die de tweede wereldoorlog nog hebben meegemaakt kunnen zich vast nog wel herinneren wat er na afloop van deze oorlog met mensen die fout waren gebeurden en een ieder die hier niet van op de hoogte is kan dit zelf wel terugvinden op het internet.

Vader Eppo fon Veldhauzen was burgemeester namens de pvda en zoonlief Onno is niet in papa's voetsporen getreden maar is toegetreden tot de landverraders stormtroepen van obersturmbannführer Alexander fon Democraten 66.

Inderdaad logisch dat je met deze achtergrond en deze huidige politieke voorkeur er geen enkel probleem mee hebt om te poseren met de witte krimpende maan en ster van het voormalige Ottomaanse Rijk dat zo'n beetje iedereen over de kling gejaagd heeft die ze maar te pakken konden krijgen. Het Ottomaanse Rijk dat verantwoordelijke is voor de Armeense genocide en het afslachten van Grieken, Cyprioten und so weiter, und so weiter.

Ja ik zou als burgemeester van Enschede TROTS zijn om hier mee te mogen poseren, zucht.

Het zoveelste gevalletje minachting voor Nederland uitgevoerd door een discipel van Alexander Pechtold, wellicht dat er ook eens kan worden opgetreden tegen deze collaborateur, de Enschedese Herr Flick die het ook al prima vond dat de azan gaat klinken in Enschede.

Met droefheid in mijn hart groet ik U Bolo  

Geen opmerkingen: