.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

donderdag 17 maart 2016

Herinvoeren van de doodstraf als laatste alternatief of reeds nu al?



In deze tijd van oorlog gelden er andere regels en aangezien men wereldwijd al jaren en jaren de billen afveegt met historische verdragen zoals het Internationaal humanitair recht (het oorlogsrecht) almede de diverse Conventies van Genève lijkt het mij dan ook niet meer dan logisch dat we ook de doodstraf weer in gaan voeren.

De doodstraf als uitermate doeltreffende en zeer definitieve oplossing voor de problemen waar wij als Nederland nu direct mee te maken hebben en in de nabije toekomst zeer zeker nog veel meer mee te maken gaan krijgen. Het moet afgelopen zijn met het pappen en nathouden beleid van 'onze' huidige regering en de meelopers kliek. Oog om oog, tand om tand en duidelijkheid dat is wat wij nodig hebben om onze ouderen en kinderen nog langer te kunnen blijven beschermen.

Een flink pak slaag cadeau doen aan straattuig dat oudere mensen terroriseert of vrouwen lastig valt dat kan je een gevangenisstraf opleveren, afhankelijk van de kwaliteit van dit uitgedeelde pak rammel. Het verdedigen van je gezin op een iets wat te fanatieke manier levert je wanneer het tegenvalt eveneens een gevangenisstraf op. Wanneer mag je, je eigen verdedigen? En hoever mag je daar mee gaan? Een lik op stuk beleid waarmee de aanvaller de dood gaat vinden dat wordt over het algemeen niet gewaardeerd door de lange arm der wet. De wet die de slachtoffers zou moeten beschermen maar steeds maar weer juist de daders in bescherming neemt is deze nog wel van onze tijd? En de strafmaat op het moment dat een dader per toeval wel gestraft wordt is die nog wel toereikend? 

Wat is er mis mee wanneer je de kogel krijgt op het moment dat je een vrouw verkracht? Wat is het probleem wanneer een pedofiel die zich aan een kind vergrijpt uit zijn lijden wordt verlost Aangezien volgens de linkse kerk pedofilie een ziekte is moet de patiënt toch 'geholpen' kunnen en mogen worden? Moet ik mij er druk over maken wanneer iemand die het nodig vindt om oudjes te mishandelen en beroven eerder onder de grond verdwijnt dan die oudjes zelf? De doodstraf op landverraad, heulen met de vijand? Einde oefening, U gaat niet meer langs de sociale dienst en legt gelijk het loodje. Moet ik mij daar druk om maken?

Ophangen, verdrinken, verbranding, radbraken, steniging, guillotine, elektrische stoel, injectie en eenvoudigweg afknallen dat zijn de methodes die nu nog steeds gebruikt worden her en der in de wereld. Uiteraard zijn er nog wel wat meer verschrikkelijke methodes om een eind aan iemand zijn of haar leven te maken. Echter ben ik voorstander van het uitvoeren van de doodstraf op verzoek van de slachtoffers of de nabestaande hiervan.

Aangezien ons land toch steeds verder afzakt naar middeleeuwse gebruiken kunnen wij deze ook wel eens in gaan zetten om middels een opruiming onder vrouwenverkrachters, pedofiele en moordenaars meer ruimte te creëren voor die mensen die op een normale manier in onze samenleving willen functioneren. Opruiming houden op een manier waarmee de slachtoffers worden gewroken en op een manier na eigen keuze.

Ben je een ruimhartig gutmensch en van mening dat de dader(s) die je dochter verkracht hebben en haar vervolgens als oud vuil nog een poosje hebben mishandelt en misbruikt er van af mogen komen met een paar uur taakstraf dan moet dat kunnen. Indien je iets minder tolerant bent en de dader(s) van bovengenoemde misdaden de dood toe wenst dan moet dit ook kunnen, maar wel op die manier die je zelf voor ogen hebt. 

Voor mij persoonlijk ga ik voor het hergebruik. Al het bloed opvangen en de organen gebruiken om andere mensen mee te helpen. Mensen die al veel te lang op een donorlijst bivakkeren en een tweede kans verdienen, mensen die eindelijk geholpen zouden kunnen worden, lijkt me een perfecte oplossing en een heuse win win situatie. Voorwaarden die ik hier wel aan stel is het feit dat de misdadiger moet voelen hoe deze van zijn organen wordt ontdaan, ik bedoel maar zo gemakkelijk laten we ze er ook weer niet van afkomen.

Wat mij betreft mogen ze de doodstraf per direct weer invoeren en het liefst ook met terugwerkende kracht, wat zou er een ruimte en een vrede in Nederland komen en ik denk dat we ook heel wat minder bezoekers van de zandbakcultuur gaan verwelkomen in ons kikkerlandje.

met groet Bolo 

Geen opmerkingen: