.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

maandag 27 januari 2014

Hersenkronkeltje

Wat in de toekomst met onze veteranen?



Wellicht vreemde vraag, maar ik maak me hier toch wel zorgen over.
Zolang de uitkeringen en vergoedingen voor onze veteranen zijn of voor hun nabestaande kunnen de uitkeringen mij niet hoog genoeg zijn en ook de Molukse veteranen die voor ons gestreden hebben verdienen mijn inziens niets meer dan alle lof en financieel mogelijke vergoedingen die ze nodig hebben om op een normalen en fatsoenlijke manier te genieten van de beloning die ze meer dan verdienen.

In de wetenschap dat men overal op wil bezuinigen en onze regering steeds minder respect blijkt te hebben voor onze oudere en minder valide medemensen binnen onze samenleving en steeds maar weer meer geld blijft pompen in het islamitische werkschuwe volk dat eenvoudigweg liever de hele dag in een jurk rond wil hangen in een moskee om op gezette tijden de anus richting mekka te flikkeren om hun pedofiele profeet alle eer toe te wuiven dan eens een keer te gaan werken, lijkt het mij niet vreemd dat ik me nu zorgen maak over de toekomst van onze veteranen.

Het is namelijk juist als met de kreeft, onze eigen Europese rivierkreeft is al op veel plaatsen verdrongen door de Amerikaanse rode rivierkreeft, onze inheemse vogelsoorten worden zo langzaam aan verdrongen door exotische vogels, zoals de Turkse tortel en de halsbandparkiet en ik ben er bang voor dat door toedoen van onze achterlijke meer en meer linkse regering onze veteranen verdrongen worden door oud jihad strijders die terugkeren vanuit Syrië of de palestijnse gebieden en hun heilige doel, simpelweg sterven voor hun zaak, helaas niet hebben bereikt.

Nee ze komen terug en missen een arm een been, zijn geestelijk nog minder in orde als tijdens de heenreis en wij, de werkende Nederlanders en de oudere die altijd hebben gewerkt mogen dit weer eens gaan betalen, want wanneer het op geld aanpakken aankomt dan hebben ze ineens niet meer zo veel moeite met hun onterecht verkregen Nederlands staatsburgerschap.

Of nog erger, de jihad maf slaagt in zijn missie en sterft, geheel in stijl van het islamitische geloof was hij keurig netjes getrouwd met een meisje van een jaar of 11/12 en natuurlijk moet dit kind te samen met haar complete familie en alle aangetrouwde vage en verre kennissen ook worden opgevangen door de Nederlandse staat want niets menselijks is ons vreemd.

Zwaar overdreven?

Denk het niet, let maar op mijn woorden wanneer die terroristen weer terug keren naar Nederland dan worden ze hier heerlijk in de watten gelegd, want ze hebben toch zo iets verschrikkelijks meegemaakt en de mensen die echt hulp nodig hebben die kunnen in hun eigen stront slapen in een verzorgingstehuis, niemand die dat ook maar een zak kan schelen binnen onze huidige regering, maar deze terroristen die we straks ook nog veteranen gaan noemen in het steeds meer islamitisch Nederland hoeven niet meer van de bank af te komen en worden bijna doodgeknuffeld door de sociale dienst, want verdomme wat hebben deze plofkopjes het moeilijk.

En ik, ik maak me zorgen om onze eigen veteranen, ze hebben gestreden tegen de communisten, tegen het nazisme, tegen het antisemitisme tegen de islam en als dank worden ze dadelijk als veteranen in één adem genoemd met het soort mensen dat het world trade center opblies, dat aanslagen pleegt in Israël en pedofilie verheerlijkt.

met groet Bolo


1 opmerking:

mark zei

Goed stuk ze pakken ons alles af en die lui krijgen alles voeren geen zak uit.