.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

dinsdag 21 januari 2014

Doodziek

Ben ik de enige of zijn er nog meer slachtoffers? 


Geestelijk gestoord word je van die dreigbrieven van de postcode loterij, de vriendenloterij en weet ik veel wat voor geld opzuigende loterijen er nog meer zijn die mij compleet ongevraagd via me brievenbus spammen en steeds maar weer blijven spammen met ongewenste uitnodigingen om mee te doen en o wee wanneer je niet mee doet, dan kun je geweldige prijzen mis lopen en buiten dat, wanneer je niet mee wenst te doen dan ben je een enorme klootzak die al die goede doelen niks gunt.

Nou DAT KLOPT!

Ik bepaal zelf wel aan welk goede doel ik me geld wil geven en dat is zeer zeker niet aan zogenaamde goede doelen waarvan de opbrengst indirect gebruikt word door palestijnse terroristen in hun acties tegen de vrije staat Israël.
Ook wens ik niet te schenken aan goede doelen die islamieten waar dan ook ter wereld steunen of helpen en nee ik geef ook niks aan de zielige islamitische propaganda kindjes die er enkel en alleen zijn om de oorlogsindustrie in de een of andere bananen republiek te financieren dankzij het geld dat U vriendelijk overmaakt aan de postcode loterij, want ze kijken zo zielig........
Ook steun ik ook geen zogenaamd Nederlandse kansenjongeren om er voor te zorgen dat ze hier een opleiding kunnen volgen om zich vervolgens zelf op te blazen in een christelijke kerk ergens in het midden oosten, nee sorry ook daar doe ik niet vrijwillig aan mee en ook niet aan al die zogenaamde goedbedoelde hypocriete foundations van bekende Nederlanders, die verdienen meer dan genoeg om zelf met geld over de brug te komen en laat ze eerst maar eens wat doen voor onze eigen kinderen en aan de toekomst van onze eigen kinderen zodat deze in Nederland gewoon veilig over straat kunnen zonder te worden lastiggevallen door hangtuig en kudde dieren die niet verder komen dan kk hoer, kutwijf, slet en weet ik veel wat voor benamingen ze nog meer hebben voor onze vrouwen en dochters.
Zodra deze loterijen het aanpakken van dit soort problematiek in Nederland financieel gaan ondersteunen dan mogen ze weer post naar me toe sturen, maar tot die tijd lazeren ze maar lekker een eind op.

Ja ik weet het ik ben een geweldige egoïstische klootzak die alleen maar aan zijn eigen denkt, plaats het zelf hier wel even dat scheelt me weer in de dagelijkse goedbedoelde linkse vuilnisbak vulling mail.

Natuurlijk zijn er ook een groot aantal echte goede doelen die gesteund worden door deze loterijen, maar deze geef ik zelf wel een jaarlijkse bijdrage daar heb ik geen lotje en dreigbrieven voor nodig.

Maar laten we met zijn allen eens een punt maken en deze loterijen aanpakken en op kosten jagen, ik ben er al een poosje mee bezig en ik hoop dat ze veel mogelijk mensen mijn actie gaan volgen, steunen en verder bekend maken.

STUUR AL DEZE POST RETOUR ALS ZIJNDE ONGEWENST & ONGEVRAAGD.

Enkel die paar brieven die ze van mij alleen retour krijgen daar schrikken ze niet van terug, maar hoe zou het zijn wanneer enkele duizenden (en het liefst nog veel meer) mensen deze post ongeopend retour zenden?

Laten we dat stelletje op geld beluste spammers eens goed aanpakken met zijn allen.

met groet Bolo

Geen opmerkingen: