.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

zaterdag 2 januari 2016

Groep licht getint tuig trapt meisje in mekaar, helpende medewerker Mc Donald Rotterdam ontslagen

Zo gek is het dus in Nederland al geworden, lees onderstaande bericht van Ovidiu van den Berg omtrent datgene dat er voorviel bij de Mc Donald vestiging op de Coolsingel in Rotterdam.

In de nacht van dinsdag 29 december 2015 op woensdag 30 december 2015 was ik werkzaam in de Mac Donalds te Rotterdam Coolsingel. Omstreeks 3.30 escaleerde een conflict tussen een groep getinte mannen en 3 blanke meisjes. Waarna één van de meisjes in het gezicht werd gevuist. Vervolgens stapte de groep op de andere twee meisjes af. Één van de twee meisjes werd verschillende malen in het gezicht gestompt terwijl de andere bij de haren werd gepakt en zo vaak in het gezicht geslagen werd dat ze bezweek en op de grond viel. Op dat moment ging de groep over op schoppen. Bij mij gingen toen alle alarm bellen rinkelen. Ik wist dat als ik niet in zou grijpen ze waarschijnlijk doodgeschopt zou worden. Ik ben naar het meisje gerend en heb haar aan haar benen uit de groep gesleurd. Toen ben ik gevraagd haar in veiligheid te brengen in de crew room. Vervolgens heb ik mijn werk met een naar gevoel herpakt. Na het werk ben ik naar huis gegaan om mijn nachtrust te pakken. Ik kon moeilijk in slaap komen, want de beelden van de zware mishandeling bleven door mijn hoofd spoken. De volgende ochtend werd ik door de restaurant manager van de Mac Donalds gebeld dat ik ONTSLAGEN was, omdat ik volgens hun onjuist gehandeld had.

Het redden van een leven kostte mij dus uiteindelijk mijn baan!

Één van de meisjes is opgenomen in het ziekenhuis met een zware hersenschudding. Het andere meisje is er dankzij mijn hulp alleen vanaf gekomen met ernstig lichamelijk letsel.


Ovidiu van den Berg



Zo werkt het dus bij deze fastfood keten, buiten dit feit vraag ik me dan af of er geen andere klanten aanwezig waren? Wanneer ik omstreeks die tijd ergens wat aan het eten ben dan heb ik al meerder alcoholische versnaperingen achter de kiezen en op dat moment zijn er bij mij nog minder remmingen aanwezig als in nuchtere toestand . Weet dus niet hoe dat was afgelopen, maar een licht getinte kudde klootzakken waarvan er één een meisje vol in het gezicht slaat kreeg met mijn aanwezigheid niet de mogelijkheid om een tweede keer te slaan, ongeacht de consequenties en de klappen die ik nadien zelf zou krijgen tegen een meerderheid. De eerste klap is voor mij en de rest zien we later dan wel weer.



Ziek verhaal, kan er verder niets over terugvinden, gebeurd wel vaker bij licht getint geweld, maar feit is wel het passieve gedrag van veel mensen, angst denk ik, maar zien dat een meisje in het uitgaansleven wordt geslagen en dan niets doen kan der bij mij in elk geval niet in.


met groet Bolo 


Bijlage originele bericht

 


Bijlage via Metro : Link  


En nu ook het AD 

Link naar filmpje Hart Van Nederland met respect voor SBS daar ze dit wel laten zien en het feit dat ze maar niet vermelden dat het wederom om licht getinte lafbekken ging dat zien we dan maar even door de vingers, je kunt niet alles willen.

Geen opmerkingen: