.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

woensdag 6 november 2013

VVD rijd vrachtwagenchauffeurs in de wielen

Hoe ver kun je afstaan van de werkvloer, of in elk geval van de transport sector in het land dat je als regering op een fatsoenlijke manier behoort te besturen?
Wat een geweldig achterlijk plan hebben onze vrienden van de partij van de ambtenaren, nee ik bedoel hiermee het VVD, nu weer bedacht tussen het middagdutje en de avond dip in juist voor het naar huis gaan?




Eerst krijgen ze snelheidsbegrenzers, vervolgens beperkte inhaalverboden in de spits, hiernaar mogen ze opboksen tegen zwaar onder de prijs werkende collega's uit het oude oost Europa en tot slot wil ene Ton Elias, volksvertegenwoordiger van de VVD er nog maar eens een totaal inhaalverbod voor de koningen en koninginnen van de weg achter aan sodemieteren.

Natuurlijk gaat dit niet gebeuren maar ons Ton zet op deze slinkse manier gelijk de poort wagenwijd open voor pvda collega Attje Kuiken die dit uiteraard volledig afkeurt, maar nu wel met een aantal andere acties kan gaan komen om het leven van de vrachtwagenchauffeurs nog zuurder te maken en dit alles onder het mom van "klasse want de pvda zorgde er wel voor dat het totale inhaalverbod niet door ging" mens lazer een end op en ga wat zinnigs doen met je tijd, tijd die overigens door de werkende Nederlanders en dus zeer zeker ook de vrachtwagenchauffeurs veel te ruim aan je word betaald.

En wat is nu eigenlijk het probleem?

Ik zit zelf een groot gedeelte van de dag op de weg, niet in een vrachtwagen maar in een bestelbus, en ja natuurlijk erger ook ik me eigen wel eens aan die vrachtwagens die niet door rijden en die weer eens inhalen wanneer mij het niet zo goed uitkomt.
Alleen is dit vaak niet eens de schuld van die vrachtwagen, nee veel vaker komt dit doordat een of andere malloot zo nodig met een caravan of aanhanger moet gaan rijden terwijl daarvoor alle kwaliteiten ontbreken en deze vervolgens met 75 over de snelweg heen komt kruipen, gek dat een vrachtwagenchauffeur deze dan voorbij wil. kijk hier moeten ze eens wat aan gaan doen, aan al die maffe die hun sleurhut niet onder controle hebben dan doe je wat nuttigs. 

Verder gelijk afschaffen die begrenzers van de vrachtwagens dat is nu eens goed voor de doorstroming van het verkeer, dan kunnen ze ook weer eens wat sneller inhalen en zijn we een hoop ergernissen kwijt.
Natuurlijk mag dit niet van de EU, dus weer een reden erbij om uit de EU te stappen, ja ze belemmeren zelfs onze verkeersveiligheid met hun kut regeltjes die ze ons opleggen.
Iets moois wat dit ook nog mee brengt is het feit dat we dan ook gelijk van al die Polen, Roemenen, Bulgaren en wat voor ongediplomeerde gastarbeiders er hier nog meer rondrijden verlost zijn, beter voor de verkeersveiligheid en onze eigen chauffeurs hebben ook weer voldoende werk, iets wat ze ook verdienen want hier in Nederland krijg je dat chauffeurs diploma zeer zeker niet cadeau.




Maar beste VVD malloot Ton Elias het zou je allemaal geen zak uitmaken wat er met de werkende Nederlanders en Nederlandse vrachtwagenchauffeurs in het bijzonder gebeurd, maar houd der even rekening mee dat niet enkel de Aldi en de Lidl zonder voorraad komen te zitten maar ook de shops op de PC Hoofdstraat worden dan niet meer voorzien van je veel te duren maatpakken en je koffertje waarin je, je laptop opbergt alwaar deze achterlijke plannen in worden opgeslagen, tipje van mij kant bekijk die ideetjes van je eens goed van te voren voordat je deze achterlijke bagger gaat lopen spuien.


 
Zo ben der helemaal klaar mee met die sukkels in Den Haag en ik, ik heb enkel respect voor de vrachtwagenchauffeurs, ben ze ook dankbaar wanneer ik zelf wil invoegen op de snelweg tijdens de spits, want vriendje Ton Elias behoort waarschijnlijk bij de mensen die mij geen centimeter ruimte geven om in te voegen en meestal zijn het de beroepschauffeurs die me dan helpen de weg op te komen door even lekker de rem in te drukken en plaats voor me te maken in de file op weg naar huis of naar me volgende klantje en ik ja ik doe het zelfde gewoon om te jennen ga ik regelmatig op de rem staan zodat die vrachtwagen voor me kan invoegen om in te halen en ik zou je zeggen die blik van de gehaaste automobilist achter me in mijn binnenspiegel die is gewoon onbetaalbaar.........




Met groet Bolo

  

2 opmerkingen:

uitzendbureau chauffeurs zei

Interessant artikel. Ik ben benieuwd hoe het zich allemaal gaat ontvouwen.

uitzendbureau vrachtwagenchauffeurs zei

Een vrachtwagenchauffeur is een heel zware job