.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

zondag 20 december 2015

Van de hak op de tak, van een prachtige Chagoi koi karper naar het geweldige maar onvolledige vluchtelingen plan van Denemarken



Zat vanmorgen met me latte en me laptop de laatste berichten omtrent de ellende op de wereld en Nederland in het bijzonder eens rustig door te kijken en buiten de dagelijkse, of moet ik schrijven nachtelijke, sloop en knokpartijen in de diverse Nederlandse asielzoekersparadijzen viel mij in eerste instantie een berichtje in koiquestion op alwaar te lezen viel over het verdriet van een verzorger van prachtige koi's op een Zeeuws vakantiepark. De door de overheid van ons belastinggeld vetgemeste asielparasieten hadden nog een beetje trek en haalde een prachtige tamme Chagoi van zo’n 93 centimeter uit de vijver om deze onder het genot van een biertje of meer naar binnen te werken. Link naar het betreffende artikel

Er wordt meer dan uitstekend gezorgd voor de vluchtelingen op het betreffende vakantiepark met meer dan voldoende eten en drinken, gemeubileerde vakantiewoningen en gratis Wi-Fi. Dezelfde groep vluchtelingen kwam vorige week al eerder in opspraak toen enkelen van hen het interieur van een van de vakantiewoningen hadden gesloopt. Getuigen melden veelvuldig alcohol gebruik en toegangswegen worden geblokkeerd met puin en afval om de politie buiten te houden. Tijdens de reddingsactie tilden enkele vluchtelingen de wachtende zakken met Koi op. Uiteindelijk konden ze in veiligheid worden gebracht bij een bevriende hobbyist met een vijver in de om streek. 

De eigenaren van dit vakantiepark heb ik niet eens medelijden mee aangezien ze van te voren goed wisten of in elk geval konden weten wat voor een zooitje teringleiders ze onder het mom vluchteling binnen zouden halen. Het geld dat het herbergen van dit tuig ze opbrengt is de enige reden waarvoor ze dit doen dus nee medeleven met de eigenaren van dit gelukszoekers en parasieten paradijs kan ik echt niet opbrengen. Wel begrijp ik het verdriet van deze Orlando die de koi's daar verzorgt, deze heeft niet om de asiel ellendelingen gevraagd en ik weet zelf als liefhebber en bezitter van enkele koi's hoeveel pijn het doet wanneer er iets niet goed is met deze prachtige en meestal hand tamme vissen. Moet er niet aandenken wanneer iemand een van me koi's als lekker hapje zou gaan misbruiken. Zou ook niet voor me zelf instaan moet ik heel eerlijk bekennen.

En al dit hierboven moest een korte inleiding zijn naar me eigenlijke stukje omtrent het geweldige idee van Denemarken om de opvang van gelukszoekers eens beetje beter te kunnen financieren. 

Inderdaad de Denen komen met een op zich prima plan, las ik hier op Powned, ze willen de vluchtelingen juwelen en andere kostbaarheden laten inleveren om ze op die manier een bijdrage te laten doen in de kosten van hun opvang. Niks mis mee toch? Minister Støjberg van Immigratie is van mening dat deze maatregel noodzakelijk is om de opvang betaalbaar te houden en gelijk heeft hij, waarom zouden de Denen de opvang van deze gelukszoekers moeten betalen wanneer deze gelukszoekers zelf baden in rijkdom? En het huilen omtrent de altijd maar weer getrokken kaart "tweede wereldoorlog" raakt ook kant nog wal. Of is er iemand die wil beweren dat de Joden die tijdens de tweede wereldoorlog in vernietigingskampen of doorvoerkampen werden gevangen gehouden en/of werden uitgemoord vluchtelingen waren die bij de nazi's aanklopte om asiel aan te vragen? Rot dan op met die achterlijke vergelijking dat deze actie van de Denen het zelfde is als de nazi's die de waardevolle spullen van de Joden afpakte. Echt elke vergelijking met de Joden uit de tweede wereldoorlog wordt uit de kast gehaald als vergelijking met de nieuwe zogenaamde vluchtelingen, behalve wanneer het om de vrijwel constante islamitische aanvallen op Joden en Israël gaat dan vergelijken we ineens niets meer met de tweede wereldoorlog, nee dan is het eigen schuld van Joden en de inwoners van Israël. Dus rot lekker op met deze door achterlijk links denkende mafketels verzonnen onzin.

Een geweldig plan van de Denen en ik denk dat we hiermee nog veel meer zouden kunnen doen. Waarom zouden we mensen op moeten vangen die zelf geld genoeg hebben? Waarom zouden we deze gelukszoekers met meer dan voldoende goud en geld niet een handje helpen en ze van hun eigen geld een goede maaltijd, een bed voor één nacht en een retourticket naar huis geven? Het geld en de juwelen die ze dan overhouden mogen ze natuurlijk gewoon weer mee naar huis nemen. Lijkt mij een prima deal en een deal waar iedereen beter mee af is. De asieleisers hoeven zich niet aan te passen aan onze "barbaarse" wetten, regels en gedragsnormen. Ze mogen lekker weer naar huis zonder hier in erbarmelijke onmenselijke omstandigheden te hoeven overleven. Er hoeven geen kindbruidjes over te komen, onze vrouwen en kinderen kunnen gewoon veilig over straat er worden geen gemeenteraadsleden bedreigt aangezien ze tegen de wil in en achter de rug om van de inwoners besluiten om asielzoekersparadijzen te laten bouwen. Onze oudere kunnen gewoon weer de zorg krijgen die ze nodig hebben en mensen die een huis zoeken hoeven niet meer op straat te leven aangezien men deze woningen nodig heeft voor asielparasieten.

Kan nog wel even doorgaan met voordelen noemen, maar denk dat het wel duidelijk is.

 DENEMARKEN GOED PLAN DAT WILLEN WIJ OOK!  althans met de aanvulling die ik hierboven al had aangegeven.

met groet Bolo 



Geen opmerkingen: