.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

zondag 30 augustus 2015

Wat selectief onderwijs betreft past Nederland moeiteloos in het rijtje tussen Noord Korea en Turkije

De Nederlander wordt meer en meer gehersenspoeld door de media, door berichtgeving in de vele dagbladen, de staatsomroep en diverse andere tv kanalen die allemaal steeds maar weer het goede van de islam. de samenleving en de briljante politieke acties van de politici in Nederland, Europa en de Verenigde Staten berichten. Denken doet "Mien uit Assen" zelf allang niet meer, wat er in het journaal komt dat zou wel kloppen of niet dan?



De mogelijkheid om dit te kunnen veranderen begint bij onze kinderen en het onderwijs dat ze bijna dagelijks volgen, kinderen zijn zeer zeker op jonge leeftijd niet kritisch en dat wat de meester en juf aan ze zegt dat zou wel waar zijn toch? Maar klopt dit ook wanneer er zeer recent nog in het nieuws gekomen is dat de Nederlandse geschiedenis vmbo examens tegenwoordig onjuiste en anti-Israëlische passages bevatten? Ja dit kwam zelf even in de mainstream media terecht, maar wie kan mij bijvoorbeeld vertellen hoe dit is afgelopen, wat er verder mee is gedaan? Of is er verder niks mee gedaan? Juist, ik weet het antwoord en de meeste mensen die het nieuws wat kritischer volgen weten het ook.

Nederland is opgebouwd door de handel en scheepvaart ten tijde van de Verenigde Oost Indische Compagnie en door het winnen van vele knokpartijen op zee zijn wij als klein land uitgegroeid tot een gerespecteerde natie waarbij veel geld binnen kwam middels handel in alles wat we her en der konden jatten en vervoeren. Een ander speerpunt was de handel in slaven in den vreemde. Ondanks het feit dat er heel wat mensen zijn die hier nu zielig over doen ben ik er stolz op dat onze voorvaderen dit toentertijd hebben weten te bereiken. Het alternatief was een deel van Frankrijk, Engeland, Spanje of Duitsland zijn, maar daar praten we niet over, nee we hebben het enkel over de slavernij om op die manier te pogen de eigenwaarde van de Nederlanders onderuit te halen.

In mijn optiek is het pure noodzaak om onze kinderen te redden van de islamisering en om die reden ben ik van mening dat er eenvoudigweg een aantal zaken aan het Nederlandse onderwijsstelsel moeten worden toegevoegd om onze kinderen te leren om trots te zijn op Nederland, op onze cultuur en geschiedenis en niet enkel de fouten van onze voorvaderen te benadrukken, maar er ook eens een keer op wijze wat het alternatief zou zijn geweest. Verder is het bittere noodzaak om ze ook te wijzen op de gevaren van vreemde culturen en geloofsovertuiging in Nederland en het gevolg dat ze gaan beleven wanneer deze de overhand gaan krijgen in de toekomst en ja laat ze maar zien dat de sharia in delen van ons land al lang van kracht is en oogluikend wordt toegestaan door de leiders van dit land en de burgemeesters van de meeste grotere steden.

Om ellende in de toekomst te voorkomen en onze kinderen strijdbaarder te maken dan wij ooit zijn geweest begin je met de geschiedenis en de waarheid. Om die reden ben ik van mening dat iedereen zowel de koran als mein kampf zou moeten hebben gelezen om te zien dat er weinig verschil tussen deze twee geschriften zit, en ze beide als hoofddoelstelling de strekking mee geven dat er bepaalde bevolkingsgroepen uitgeroeid zouden moeten gaan worden. Het gedachtegoed van beide boeken prolongeren zou dus ook verboden moeten worden, oproepen tot haat en volkerenmoord horen niet thuis in onze maatschappij, dus niet de boeken verbieden maar deze juist laten lezen echter wel alles wat er uit naam van deze geschriften is opgebouwd afbreken en verbannen uit onze samenleving.

De tweede wereldoorlog, steeds minder kinderen, nee jongeren kunnen tegenwoordig nog spreken met opa of oma over deze verschrikkelijke periode uit onze geschiedenis en om die reden moet deze periode een belangrijk deel van de geschiedenislessen op onze scholen worden en nu bedoel ik niet het doorlezen van het door commercie uitgemolken dagboek van Anne Frank, maar een bezoek aan herdenkingsplaatsen voor de gevallenen tijdens deze oorlog, een bezoek aan Auschwitz of wat dichter bij huis Westerbork of Conzentrationslager Herzogenbusch (beter bekend als kamp Vught). Ga eens een keertje niet gezellig met de hele klas op bezoek in zo'n haat kazerne (moskee) of klassikaal thee drinken in een theehuis van de een of andere Armeense genocide ontkenner maar bezoek eens een oude Joodse begraafplaats, een monument voor gevallen Canadezen, Australiërs, Amerikanen, Britten en ga zo nog maar even door en wat te denken aan monumenten voor Nederlandse verzetshelden om eens te laten zien dat er toen ook mensen waren die niet net als de Nederlandse regering laf weg vluchten naar het buitenland maar de strijd aangingen met de bezetters. Dit brengt scholieren tot denken en geeft een hele andere indruk over de berichtgeving in de mainstream media wanneer het oog toevallig eens valt op een pagina acht berichtje over de Armeense genocide, de poging tot uitroeien van Yezidi, Koerden, christenen, joden en alles wat in de weg loopt door islamitische terreur organisaties als hamas, isis en hezbollah of door islamitische Turken. Ik weet uit ervaring dat tieners doodstil te krijgen zijn door ze even rond te laten kijken op een gedenkplaats voor oorlogslachtoffers of een wandeling in het oorlog en herdenking museum. 

Nee we willen nooit geen Auschwitz meer, maar we kijken wel de andere kant op wanneer ons land van binnenuit wordt uitgehold door islamitisch straattuig en de Joden wederom (of moet ik zeggen nog steeds) bedreigt worden in Europa gewoon op straat en zelfs niet veilig meer zijn in hun eigen Israël enkel en alleen door dat dit land niet enkel meer bedreigt wordt door palestijnse islamitische terroristen maar ook door de Verenigde Staten en de EU die samen het produceren van kernwapens door Iran mogelijk maken, Iran dat slechts één enkel doel voor ogen heeft, het van de kaart vegen van  Israël en al haar inwoners, maar zolang onze kinderen dit niet weten, niet leren op school hoeven we enkel te wachten totdat Nederland een heilstaat van de islam is en dat waar ooit Israël was nu is verandert in een grote krater van enkele tientallen meters diep.

Wie de jeugd heeft heeft de toekomst, maar wie de jeugd blijft doceren op uiterst (s)linkse wijze mag nooit verwachten dat onze jeugd leert van de fouten uit het verleden en er klaar voor zou zijn om de wapens op te pakken tegen de tijd dat de islam ons land definitief tot kalifaat heeft benoemd en de wetten van de sharia boven ons aller hoofden hangen. Wat onderwijs betreft past Nederland best in het rijtje thuis waar Noord Korea, China, Turkije en eigenlijk elk communistisch en islamitische land op staat, censuur en de kunst van het weglaten vieren hier hoogtij maar moeten wij er wel zo blij mee zijn dat wij tegenwoordig ook op dit lijstje prijken en moeten wij in de toekomst ook rekening gaan houden met een verbod om de waarheid te spreken? 

met groet Bolo


Geen opmerkingen: