.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

woensdag 19 augustus 2015

motorscooter met zijwieltjes, te zielig voor woorden en een belediging voor de motorrijders

Begint weer wat beter weer te worden en dan kruipen de "mooi weer" motorrijders onder hun schulp vandaan om het gemiddelde aantal ongelukken op de vaderlandse wegen een flinke knal naar boven te geven. Nu wil ik uiteraard niet in een stukje van een paar alinea's alle motorrijders tegen mij in het harnas jagen, zeer zeker niet daar ik zelf ook op zo'n ding rondrijd, maar dat volk dat enkel op de motor stapt bij temperaturen boven de twintig graden en dan het liefst nog gekleed in spijkerbroek en t-shirt mogen ze wat mij betreft gelijk het rijbewijs weer afnemen. Hoeveel hulpverleners lopen er wel niet rond met een enorm trauma aangezien ze de een of andere mooi weer dwaas na een heftig ongeval van het asfalt hebben mogen schrapen om nog iets van herkenning aan de nabestaande te kunnen tonen?



Maar hier gaat het helemaal niet over, of ging het gisteren eigenlijk niet over, maar door de geweldige bescherming die Ziggo zich zelf gegeven heeft kon ik dit stukje wat gisteren wel lekker liep en bijna af was terug gaan zoeken in de "verloren stukjes hemel" oftewel ik was alles kwijt.

Dit gaat dus over het zooitje achterlijke dat rond rijd met een op een scooter lijkende motorfiets met zijwieltjes! Echt waar, voor mensen die eigenlijk gewoon geen motor kunnen rijden aangezien ze de een of andere evenwichtsstoornis dan wel andere geestelijke of lichamelijke beperking hebben, zijn er tegenwoordig motoren op de weg met een dubbel voorwiel. Een dubbel voorwiel om er voor te zorgen dat mensen die enkel met extreem mooi weer motor willen rijden en om die reden de motorfiets totaal niet onder controle hebben is er iets geweldigs op de markt gebracht : Een motor met dubbel voorwiel, een motor met zijwieltjes, zodat ze niet de hele tijd op hun plaat stuiteren terwijl ze aan het rondtoeren zijn. 

Zelf rijd ik op een Suzuki intruder custom bike met het nummerbord naast het achterwiel en daar weer op de tegenwoordig ook al gehate slavernijvlag van het zuiden. Ja ik noem de confederatievlag maar gelijk zo, beestje bij de naam noemen en het waren best mooie tijden toen aldaar, bedoel maar mensen die aan het werken waren op de velden en er heerlijk bij zongen. Nooit problemen die werden eenvoudigweg uit de lucht geslagen en weinig of geen ziekteverzuim, wat wil je als werkgever nog meer? Nee kan me best voorstellen dat mensen terug verlangen naar die tijd, geintje uiteraard maar laten we wel wezen, tegenwoordig is alles racisme, mag er niets meer en is alles verkeerd dus wat is er op tegen om eens gewoon een middenweg te kiezen en op te houden met al dat gezeik? Ik wacht de kritiek nog steeds af van de een of andere welwillende geitenwollen sukkel die mij wil gaan vertellen hoe slecht die vlag achterop me motorfiets wel niet is.

Een Intruder met Silvertails der onder om het Harley geluid een beetje te imiteren, zou liever weer Harley rijden maar werd er altijd zo schijt ziek van dat ik na elk ritje me bouten weer vast moest gaan draaien bij me Ironhead en tja dan is een Intruder Custum een mooi alternatief, zolang het maar geen Honda Shadow is want dat vind ik dus echt helemaal niks.

En dat niks brengt mij weer terug bij die maffen die een motor met drie wielen rijden, doe eens normaal zeg, dubbele voorwielen zodat je niet omvalt, whahahahaha WATJES. 

En dan kom ik tot de reden waarom ik dit aan het type was : Wie rijd er zelf met zo'n nep motor? nep scooter? Wie kan mij vertellen wat hier nou weer de lol van is? Of wie kent er iemand die dit eens even zou kunnen en willen uitleggen? Schaam je niet, of eigenlijk schaam je wel maar goed anoniem reageren mag ook, maak even een tweede account aan en ik beloof dat ik geen ip adressen ga checken om te achterhalen wie het was. Ben echt benieuwt om te weten wat er nou de fun van is om met zo'n smerig lelijk nep op een scooter lijkende motorfiets met zijwieltjes rond te rijden terwijl iedereen die je ziet rijden zich helemaal de blubber lacht. Er moet toch een goede reden zijn wanneer iemand zo voor joker wil gaan rijden, of zijn er mensen die echt totaal geen eigenwaarde meer hebben? En zijn er eigenlijk ook 16 kilometer bordjes om achterop die gedrochten te plakken in de handel?




Sterkte voor al die nep motorrijders op hun driewielertjes.

  


Geen opmerkingen: