.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

zondag 23 augustus 2015

De meeste dromen zijn bedrog - parodie op Martin Luther King I have a dream.

Ik had vannacht een droom, stond op een plein in Amsterdam voor duizenden Nederlanders een toespraak te houden, dacht ga deze eens voor U allen op papier zetten.



Ik ben droevig vandaag bij jullie te zijn tijdens de decennia die de geschiedenis in zullen gaan als de decennia met de grootste islamitische machtsovername ooit in ons land. Een totaal ongeschikte regering der Nederlanden ondertekende wetsvoorstellen die de islamitische terroristen een vrije doorgang verlenen binnen Europa, het verdrag van SchengenDit gedenkwaardige decreet werd een groots baken van hoop voor miljoenen islamitische terroristen en gelukszoekers die nu de mogelijkheid hebben gekregen om vrij door een groot deel van Europa te wandelen, de autochtone bevolking te intimideren en aanslagen voor te bereiden zonder dat ze ook nog maar een strobreed in de weg gelegd gaat worden.

Maar nu ruim dertig jaar laten moeten we het tragische feit onder ogen zien dat dit verdrag dat zo mooi klonk, ons vrij moest doen reizen binnen Europa totaal is mislukt, had het niet gewoon bij België, Nederland, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk kunnen blijven? Ruim dertig jaar later wordt het leven van de autochtoon inmiddels droevig beperkt door de handboeien van vadertje staat en de ketenen van hen die enkel maar "discriminatie" kunnen roepen. Ruim dertig jaar later leeft menige Nederlander op een eenzaam eiland van armoede te midden van een grote oceaan van linkse hobby's zo als ontwikkelingsgelden, gelukszoeker subsidiëringen, steun aan islamitische terreurorganisaties en het financieren van de welvaart in andere Europese landen.

Ruim dertig jaar later verkommert de autochtone Nederlander inmiddels in de uithoeken van de Nederlandse maatschappij en bevindt hij zich in ballingschap in zijn eigen land. Daarom zijn we vandaag hier samengekomen, om een afschuwelijke toestand te benadrukken. In zekere zin zijn wij naar onze nationale hoofdstad gekomen om een cheque te innen. Toen de ontwerpers van ons ooit zo mooie Nederland de prachtige woorden van de Grondwet en de wetten en regels voor ons Nederland schreven, ondertekenden ze ook een zorgpakket waarmee elke Nederlander in tijden van nood geholpen zou worden. Deze belofte was een belofte die alle mensen het onbetwistbare recht zou garanderen op leven, vrijheid en het najagen van geluk. Het is nu overduidelijk dat Nederland haar verplichting niet langer nakomt wat betreft haar oorspronkelijke burgers.

In plaats van deze heilige verplichting na te komen, heeft Nederland de autochtone bevolking een waardeloze cheque overhandigd; een cheque die wordt geretourneerd met de opmerking 'ontoereikende fondsen'. Maar we weigeren te geloven dat de bank van gerechtigheid failliet is. We weigeren te geloven dat er ontoereikende fondsen zijn in de grote kluizen van mogelijkheden van dit land. Dus zijn we gekomen om deze cheque te innen, een cheque die ons na inning de rijkdom van vrijheid geeft en de veiligheid van gerechtigheid. Wij zijn tevens hier bij elkaar gekomen om de regering te herinneren aan de heftige noodzaak van nu. Er is geen tijd om rustig tot bedaren te komen of de verdovende drug der geleidelijkheid te slikken.

Nu is het moment om de belofte van democratie na te komen. Nu is het moment om uit de duistere en dorre vallei van geldverspilling te trekken naar het zonovergoten pad van gerechtigheid voor onze ouderen, onze zieken, voor mensen die zich bijna kapot gewerkt hebben voor de opbouw van ons Nederland en die nu door het laffe Haagse zooitje in de kou worden gezet, aangezien men Griekenland en gelukszoekers belangrijker vindt dan de Nederlander. Nu is het moment om alle kinderen van hen die ons land opgebouwd hebben een kans te geven. Reeds eeuwenlang is Nederland opgebouwd vanuit een joods - christelijke cultuur een cultuur met westerse normen en waarde die wij niet langer laten kapot maken door heidense islamitische invloeden. Nu is het moment om ons land uit het moeras te tillen van deze ongerechtigheid. Ik wil het niet zeggen, maar ik moet het wel zeggen in de wetenschap dat deze kreet zo fout is, maar zo waar is en we op bepaalde punten niet anders meer kunnen aangezien het fataal voor het land zou zijn wanneer we de uiterste noodzaak hiervan over het hoofd zien en de autochtone Nederlander blijven discrimineren ten op zichten van al dat islamitische tuig dat ons land overspoelt : Eigen volk eerst!

Deze verzengende zomer van de legitieme onvrede van de Nederlander zal niet voorbijgaan tot er een stimulerend najaar aanbreekt van vrijheid voor de mensen die het verdienen. Twee duizend vijftien is geen einde maar een begin. Diegenen die hopen of denken dat wij hier enkel wat stoom moesten afblazen en ons vervolgens weer schikken naar de wil van het Haags zooitje en de grillen van de islam zal ruw wakker geschud worden als ons land terugkeert naar hoe het vroeger was. Het zal rustig noch stil in Nederland zijn tot het moment waarop wij ons land hebben terug herovert op de volgers van de pedofiele nep profeet. De wervelwinden van opstand zullen de grondvesten van ons land doen schudden tot de schitterende dag van gerechtigheid opdoemt en het "oranje blanje bleu" weer trots aan de horizon kan gaan verschijnen. Maar er is iets wat ik jullie moet zeggen die op de warme drempel staan die ons het paleis van gerechtigheid binnenleidt.

Tijdens het terug heroveren van onze straten en steden moeten we ons niet schuldig maken aan nodeloos geweld. We moeten onze strijd voeren vol waardigheid en discipline. We moeten lichamelijk geweld tegen de islamitische onderdrukkers van onze wijken en steden proberen te voorkomen. We moeten proberen te strijden met de wet aan onze zijde en de hoop koesteren dat ze ons ter willen zullen zijn in de strijd om de straten schoon te vegen van hen die ons wensen te onderdrukken enkel daar dit zo geschreven staat in de geschriften van hun achterlijke ideologie. Maar let wel, op het moment dat geweld een noodzakelijk kwaad in onze rechtvaardige strijd zou zijn dan gaan wij dit zeer zeker ook niet schuwen.

Onze strijdlust moeten wij voeren met het recht en de wet aan onze kant en ja er zijn steeds meer politieker die de kant van de Nederlanders kiezen, langzaam aan gaat het beter en buiten de partij voor de vrijheid zijn er nu ook andere tot het besef gekomen dat hun lot is verbonden met ons lot en hun vrijheid onlosmakelijk is verbonden met onze vrijheid en we hebben iedereen nodig die onze strijd wil strijden een strijd tegen de islamisering van Nederland en de gemakzucht waarmee "onze" regering geld over de balk blijft smijten, geld dat vele malen beter gebruikt zou kunnen worden voor de opbouw en de sociale voorzieningen in ons eigen land.

En wanneer we gaan strijden, moeten we de plechtige belofte afleggen dat we door zullen gaan. We kunnen niet terugkeren. Er zijn mensen uit de Haagse hap die ons zullen vragen  'Wanneer zijn jullie tevreden?' We kunnen nooit tevreden zijn zolang de Nederlander het slachtoffer is van onuitsprekelijke gruweldaden door wangedrag van het islamitische straat terreur. We kunnen nooit tevreden zijn zolang onze ouderen geen fatsoenlijke oude dag voorzieningen kunnen krijgen, zolang ernstig zieke kinderen niet kunnen worden geholpen daar er wel een mogelijkheid is om hen te helpen, maar er eenvoudigweg geen geld voor is aangezien we dat harder nodig hebben voor het bankwezen, premies van directeuren van de zorginstanties of om bodemloze putten in andere landen te dichten. We kunnen niet tevreden zijn zolang Nederland stilaan verandert tot één groot islamitisch getto.

Nee, nee, we zijn niet tevreden en we zullen niet tevreden zijn tot gerechtigheid en rechtvaardigheid ons deel zullen zijn. We kunnen niet tevreden zijn zolang er mensen in Nederland moeten leven onder het juk van de islam, vrouwen, meisjes kinderen nog op gruwelijke wijze genitaal worden verminkt tijdens de "vakantie" en men op school gewoon maar de andere kant op blijft kijken. We kunnen niet stoppen met onze strijd tegen de islamisering zolang er straten, wijken en volledige steden zijn alwaar vrouwen niet alleen over straat kunnen daar ze worden lastig gevallen, beschimpt, bespuugt en betast door rond hangende kansen jongeren waar de politie gewoon een straatje voor om loopt. Blijf vechten en blijf strijden in de wetenschap dat op de een of andere manier deze situatie kan en zal veranderen. We moeten ons niet overgeven aan wanhoop.

Ik zeg u vandaag, mijn vrienden, dat ondanks de moeilijkheden en frustraties van nu, ik nog altijd een droom heb. Het is een droom die ferm geworteld zit in een Nederland zoals het ooit was een Nederland dat is gevormd door joods-christelijke tradities

Ik heb een droom dat op een dag dit land zal verrijzen en zal leven naar de ware betekenis van vrijheid, vrijheid en respect voor de autochtone bevolking, voor hen die ons land hebben opgebouwd en de mensen van buitenlandse oorsprong die wel in vrede en volgens onze normen en waarden hier met ons willen samenleven.

Ik heb een droom dat op een dag de oorspronkelijke bewoners van Kanaaleiland, de Schilderswijk en weet ik welke geïslamiseerde wijk in Nederland nog meer kunnen terugkeren naar hun wijk en men er weer zonder problemen en intimidatie door de wijk kan wandelen in een oase van rust en vrijheid van denken en doen.

Ik heb een droom dat kinderen op een dag in een land zullen leven waar ze geen rekening hoeven te houden met culturen die hier eenvoudigweg niet thuis horen, Dat ze kunnen doen en laten wat ze willen en zeer zeker niet tegen beperkingen in hun bewegingsvrijheid aan zullen lopen daar ze meisjes zijn.

Ik heb een droom vandaag.

Ik heb een droom dat op een dag de Nederlandse regering een keuze gaat maken voor Nederland en de Nederlanders en zich niet langer laat weg voeren in de richting van een achterlijk gedachtegoed verzonnen na de geschriften van een pedofiele nep profeet met enkel de wens om elke niet islamiet te vernietigen.

Ik heb een droom vandaag.

Ik droomde dat Sinterklaas en Zwarte Piet trots aankomen in de haven om de kinderen van ons land te verwennen met cadeautjes, rijmpjes en pepernoten zonder dat er een interventie team van de ME paraat moet staan om huilnegers en jankende linkse gutmenschen weg te slaan die klaar staan om een kinderfeest te verpesten. Dat Dieuwertje Blok namens de staatsomroep stopt met het verkrachten van de Nederlandse cultuur door regenboogpieten en blauwe pieten en groene Klazen en weet ik veel meer wat voor een gedrochten ze uit haar van plaatsmakende schaamte verwrongen smoelwerk weet te persen. Ja ik droomde van een Sinterklaas feest zoals het was toen ik zelf met me meiden stond te kijken, een feest vol vreugde en geluk en een beetje zenuwachtig voor datgene dat Zwarte Piet had opgeschreven in het grote boek van de Sint.

Ik had een droom, een mooie droom, een droom waarin we overal in ons land weer veilig over straat kunnen, we verlost zijn van de vele haat kazernes in onze steden, we kunnen zeggen en doen wat we willen zonder bang te hoeven zijn dat de een of andere zielenpoot zich weer gediscrimineerd voelt.

Ik had een droom, een mooie droom, een droom waarbij ons land weer die verzorgingsstaat is geworden die het ooit was, een land waar ouderen kunnen genieten van hun welverdiende pensioen, waar zieken de hulp krijgen die ze nodig hebben en waar de mensen die kwetsbaar zijn de hulp en bescherming krijgen die ze nodig hebben.

 Ik had een droom, een mooie droom, een droom waar................. 

De meeste dromen zijn bedrog, ik werd wakker keek naast me en zag dat het goed was, stond op en liep even de drie andere slaapkamers langs en ook hier lagen ze nog heerlijk te snurken.

Ik hoefde niet eens meer te proberen om de slaap weer te pakken, ik maak me zorgen over de toekomst, niet de toekomst van me eigen want dat kan me eerlijk gezegd geen enkele donder schelen, maar ik maak me wel zorgen over de generatie die naar ons komt, zullen zij ooit de vrede en de vrijheid krijgen die ik zelf als kind wel heb gehad? Het onbezorgde, het doen waar je zin in hebt? Wanneer ze zelf kinderen krijgen kunnen deze kinderen dan nog genieten van een vrije en blije jeugd? Of moeten mijn kinderen met een kalashnikov op de hoek van de speeltuin gaan staan om hun kinderen te beschermen?


Lieve god, ik had een nachtmerrie, hoop ik





Geen opmerkingen: