.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

maandag 10 maart 2014

Waarom zou ik?

PvdA-Kamerlid Kelklik Yücel, een allochtoon die ons gaat vertellen dat je allochtonen met voorrang een baan moet geven.



Doe je dit niet dan discrimineer je en kom je op een zwarte lijst, de zelfde zwarte lijst waarschijnlijk die ook gebruikt word voor bedrijven die nog steeds de gore moed hebben om zaken te doen in Israël.
Komt het bij mevrouw niet in der bolle hersenen op dat we op deze manier de Nederlanders discrimineren?
Begrijpt mevrouw niet dat er een groot aantal kleinere bedrijven zijn die eenvoudigweg geen rekening wensen en kunnen houden met de achterlijke ideologie islam en de daarbij behorende regeltjes?
Ik zou bij me eigen op de werkvloer in elk geval geen vrouwen willen hebben rondlopen met een gezichtsbedekking of dames die in een tent rond lopen enkel en alleen daar ze onderdrukt worden door de islam en de mensen die dit gevaarlijke sprookje hier in Nederland promoten.

Mensen met een strafblad neem ik ook zo maar niet aan en het spijt me om te zeggen, maar van de jeugdige criminelen is het overgrote deel niet van oorsprong Nederlands, zie dit artikel voor meer hierover.
En nu wil deze mevrouw dus dat we verplicht worden om mensen aan te nemen die niet passen in een normaal Nederlands bedrijf, omdat ze een broeiende afkeer van Nederland hebben, een hekel hebben aan niet moslims, hen zien als minderwaardig en eigenlijk volgens de regels van hun pedo profeet gewoon moeten uitroeien.

En mevrouw Yücel, dit soort volk wilt U loslaten op de Nederlandse bedrijven, omdat ze anders niet meer voor de regering en gemeentes mogen werken, nou dan werken we daar toch niet meer voor.
Van één kant begrijp ik het dan ook weer wel, veel van de Marokkanen en ander islam tuig hier in Nederland is behoorlijk laks wanneer het op werken aankomt, let wel ik schrijf veel van dus niet allemaal, en dit komt best wel weer aardig overeen met de Nederlandse gemeentes wanneer het op werken aan komt, maar al helemaal wanneer het op betalen aankomt, want daarmee zijn de meeste gemeentes net zo snel als een gemiddelde knuffel moslim allochtoon met werken, dus zo komt alles weer aardig op één lijn uit.

Om maar wat kleine puntjes naar voren te brengen, is het onlogisch dat zoenende homo's juist bij een AH winkel in Utrecht uit elkaar worden getrokken en een openbaar zoenverbod krijgen opgelegd, aangezien de overgrote meerderheid van de klanten en personeel aldaar moslim zijn?
Wanneer U op het gemeentehuis staat wenst U dan aangesproken te worden door iemand wiens gezicht je amper kunt zien? Accepteer je dit wel in de supermarkt, bouwmarkt, bij de bank of bij de bakker?
Mevrouw Yücel maakte zelf deel uit van het zooitje incompetente bestuurders in 2010 en haar portefeuille omvatte medisch-ethische zaken en ontwikkelingssamenwerking.
Ofwel mevrouw had in die paar maanden dat ze wat te vertellen had wellicht eens het onderwerp vrouwen besnijdenissen kunnen opgooien, gewoon landen die het verminken van vrouwen niet aanpakken die geven we geen ontwikkelingshulp meer, lijkt me een veel nobelere doel, maar nee in de 2de periode dat ze in de regering zit, als nummer 26 van de partij die zelfs door de allochtonen inmiddels word uitgekotst, lijkt het haar een schone taak om ons te verplichten mensen aan te nemen die onder werktijd wensen te bidden naar een griezelfiguur uit een sprookjesboek en ook nog eens niet of minder wensen te werken op dagen dat ze, compleet in navolging van deze griezel en aanzetter tot massamoorden, overdag niet vreten of drinken.
Nou mevrouw Yücel, wanneer onze regering eindelijk de stekker er uit trekt dan kom je met je 26ste plek niet eens meer terug in de fractie van de pvda en kun je weer heerlijk in Deventer in een theehuis gaan zitten met of zonder kopdoek op je hoofd en van je vrije tijd gaan genieten en eens na gaan denken wat je allemaal voor nuttigs had kunnen doen, bijvoorbeeld je eens uitlaten tegen de Turkse regering zodat ze eindelijk de Armeense Genocide gaan erkennen.
Nee daar hoor je haar en de pvda niet meer over aangezien ze geleerd hebben van 2006 toen de Turkse kandidaten van de lijst voor de kamer verkiezingen werden geschrapt die de Armeense Genocide ontkenden, vond ik toen een goed punt, maar de Turkse kiezers namen dit niet in dank af en stemden gelijk op meer laffe partijen in deze zoals de d66, vvd en sp.

Het feit dat ik hier automatisch spreek over Turkse kiezers wanneer het over Nederland gaat geeft eigenlijk al aan dat het totale integratie beleid van onze linkse sukkels door de jaren heen volledig is mislukt, nee werknemers aannemen die er andere gebruiken en gewoontes op nahouden dat zie ik niet zitten en ik weet dat een groot aantal klanten van deze bedrijven er ook niet op zitten te wachten, oma gooit de deur dicht wanneer er twee arabieren voor der deur staan om de cv ketel na te kijken, oma kijkt ook naar opsporing verzocht en laat haar zelf niet in elkaar slaan voor een paar stuivers door die criminelen bij de deur.

Kijk, lieve Kelklik, dit is dus een maatschappelijk probleem zelf in de wereld geholpen door deze mensen, klagen over het feit dat ze geen werk krijgen, maar zich niet willen aanpassen, en zich massaal beledigd voelen wanneer er weer eens een islamietje te hard word aangepakt door onze politie, niet de daders pakken maar gelijk in de slachtoffer rol kruipen, niet de oorzaak gaan zoeken en oplossen over het waarom dat deze mensen niet worden aangenomen, maar gaan klagen dat ze gediscrimineerd worden.


Gij noemt mij racist, mijnheer ? (Wim De Cock)

“Gij noemt mij een racist, mijnheer
omdat ik eigen volk en eigen taal waardeer,
bij eigen aard en eigen waarden zweer,
mijn kind'ren eerst hun rechten leer.
Daarom noemt gij mij een racist, mijnheer.

Noemt gij mij een racist, mijnheer,
omdat ik vreemden zoals gasten eer,
geen dwang of geen bemoeizucht tolereer,
in eigen land de wetten zelf dicteer ?
Noemt gij mij daarom een racist, mijnheer ?

Stel, dat ik later in uw land passeer.
Zult gij niet eisen, dat ik zonder meer,
uw eigenheid en uw gewoonten accepteer ?
Dat ik uw wetten en uw regels respecteer ?
Zijt gij dan ook racist, mijnheer ?

Gij stuurt mij stellig naar mijn thuisland weer,
indien gij vindt dat ik te lang en al te zeer
van uw geduld en gastvrijheid profiteer.
Onthoud, dat gij noch recht noch reden hebt, wanneer
gij 't lef hebt, mij te schelden voor racist, mijnheer !”
  
met groet Bolo

Geen opmerkingen: