.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

donderdag 6 maart 2014

The Terrorist Survival Guide

Hoe overleef ik een Moslim met een AK47





Nadat u deze video heeft bekeken is de vraag wat te doen wanneer je wordt tegengehouden door een moslim terrorist die ​​aan de kant van de weg staat te zwaaien met een AK47 in de hand om je vriendelijk doch dringend te verzoeken om het voertuig te stoppen, dus ja wat moet je dan doen?

Optie 1: Rij over de terrorist heen met je auto of truck in de hoop om hem goed te raken, dit is absoluut de beste optie die wij dan ook aanbevelen. Zorg ervoor dat je hem goed raakt en onder de auto krijgt zodat hij word platgewalst en zeer zeker niet meer opstaat. 

Optie 2: Als je te bang voor een achtervolging door andere terroristen die net zagen hoe je hun kameraad te pletter reed en puur uit angst dan toch maar stopt en uitstapt verzin dan gewoon iets, je kunt tegen ze zeggen dat je een nieuwe islamitische bekeerling bent of dat je een nieuwe islamitische sekte bent gestart. 
Je zou je ook doofstom kunnen voordoen of laten merken dat je geen enkel woord Arabisch spreekt en dan hoop je maar dat het allemaal goed gaat. Misschien kun je, je voordoen als een echte gestoorde en bewegingen met je wijsvinger maken zoals je ziet bij deze idioten op de foto hieronder.


Dit is een teken waarmee je aangeeft dat je gelooft in Allah en dat Allah de enige echte God is. 
Zorg er wel voor dat je, je wijsvinger gebruikt en niet meer voor de hand liggende middelvinger.


Maar als je niet doet alsof je stom of doof bent ook dan is het nog niet te laat, maar houd wel in gedachten, mocht dit alles niet voldoende zijn, dan onthoofden ze alsnog of word je afgeschoten door deze lui.

Ze kunnen je vragen of jullie soennieten of sjiieten zijn. Als je zegt "Shia", dan is het afgelopen en zullen ze schieten, maar als je zegt soennitisch dan volgen er weer andere testen en als deze voorbij zijn dan blijf je 'misschien' leven.

Dit is wat je moet onthouden voor het geval je deze testen wilt overleven en nog wat verder wilt leven op deze wereld. Shia Moslims bidden drie keer per dag richting Mekka en combineren Dhuhr met Asr en Maghrib met Isha ', terwijl de soennitische moslims vijf keer per dag bidden richting Mekka; Fajr (ochtend), Dhuhr (' s middags), Asr (na de middag), Maghreb (zonsondergang ) en Isha (avond). Dus zorg ervoor dat je zegt dat je vijf keer bid en niet drie keer per dag. Soennitische moslims vouwen hun armen terwijl Shia moslims hun armen niet vouwen tijdens het gebed.


Als ze je vragen over hoe te bidden, begin dan door hen te vertellen dat je altijd begint met het wassen van je geslachtsdelen elke keer dat je de badkamer gaat gebruiken.


Wassen van je intieme delen is essentieel in de islam of uw gebeden zullen niet door Allah gehoord worden en u zult het niet voor elkaar krijgen op tijd zijn bordeel te mogen bewandelen om te kunnen genieten van de reeds klaar gezette maagdelijke hoertjes en als je een vrouw bent heb je hoe dan ook pech er zijn geen knappe mannen voor moslim vrouwen in het bordeel van Allah.

Maak niet de fout door te zeggen dat je alleen wc-papier gebruikt, omdat dit je misschien wel je leven kan gaan kosten.

Ook zeg je dat je elke keer als je naar het toilet gaat, dat je altijd je handeltje wast op traditionele manier of zoals zij het noemen "woedoe" (wassen) en dat je altijd je intieme delen wast in aanvulling op het uitvoeren van de traditionele woedoe. Uitleg hierover vind je [ hier ] en [ hier ].

Nu gaan we eens kijken naar het moment waarop de arme kerels in bovenstaande filmpje de fout in gingen. 

Het Fajr gebed vereist twee fard raka ʿ AT (buigen)
Dhuhur (middag) gebed zijn vier raka ʿ AT (buigen) is verplicht (Fard) en word in stilte gebeden. "Fard" is een Arabisch woord dat "verplicht" betekent.

Het Asr gebed is vier onverplichte sunnah hoewel sterk aanbevolen en vier raka ʿ bij het dagelijks gebed en gebeden (nauwelijks [1]) in stilte. "Sunnah" gebeden niet Fard, wat betekent dat ze niet verplicht zijn, dus je hoeft ze niet uit te voeren om uw beproeving te overleven. Vergeet niet hoeveel Fard strikken je nodig hebt, Fajr: 2, Dhuhur: 4, Asr: 4, Maghreb: 3 en Isha: 4. 
Hadden deze mannen dit onthouden dan zouden ze nu nog in leven kunnen zijn.

Maar als je echt goed over wilt komen en indruk wilt maken op de terrorist, het Maghreb gebed heeft drie verplichte (fard) rak'at en twee verplichte sunnah en twee onverplichte Nafils. De eerste twee fard rak'at worden hardop gebeden door de Imam in congregatie, (wanneer je alleen bent tijdens het gebed dan ben je niet gebonden aan de regel dat de eerste twee raka'aat hardop uitgesproken moeten worden), en de derde word in stilte gebeden.

Het Isha '(' s avonds) dagelijks gebed heeft vier verplichte (Fard) rak'ah (bogen). Echter, in de soennitische islam, de twee Soennah rak'ah na de Isha zijn sterk aanbevolen en zo is het 3 rakat Wajib Witr. Er zijn een paar optionele gebeden die kunnen worden gereciteerd na het Isha 'gebed, met inbegrip van de Nafilat ul-Layl gebeden (samen worden deze tahajjud genoemd), evenals de Tarawih in de Ramadan.

Wanneer je al bovenstaande onzin niet kunt of wilt onthouden dan kun je altijd nog zeggen dat je geen moslim bent en kun je het zelfde proberen als deze christelijke deed in onderstaande filmpje en bidden, maar helaas voor deze arme man, werkte het niet:





Optie 3: Dit is de beste optie die we aanbevelen als je het eeuwige leven en hebt en genoeg hebt van deze boze wereld . Bid luid:

En Jezus zei:

Onze Vader die in de hemel zijt,
uw naam worde geheiligd.
Uw koninkrijk kome, uw wil geschiede,
gelijk in de hemel als ook op deze aarde. 
Geef ons heden ons dagelijks brood
en vergeef ons onze schulden
gelijk ook wij vergeven onze schuldenaren.
Leid ons niet in verzoeking,
maar verlos ons van de boze.
Want van U is het koninkrijk en de kracht
en de heerlijkheid, tot in eeuwigheid.

Amen

(Mattheüs 6, vers 9)

En wij zullen u terug zien in de hemel.

Als je niet bereid bent om voor deze optie te kiezen, je niet levensmoe bent en toch verder wilt leven op aarde in plaats van in de hemel, ga dan naar optie 1.
Deze optie is eigenlijk gewoon voor iedereen het beste : VOL GAS

Vrije vertaling van Engels naar steenkolen Nederlands door Bolo
Na het artikel van Walid Shoebat, voormalig moslim broederschap lid en nu vredesactivist
origineel artikel Terrorist survival guide

Geen opmerkingen: