.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

donderdag 27 maart 2014

Vraag

Waarom roepen ze zo vaak "hoer" ?


Ik las deze vraag vandaag in een brievenrubriek van het Algemeen Dagblad en deze werd geformuleerd compleet met een voorbeeld dat eenieder wel bekend voor komt.
De schrijver of schrijfster "Zelf maakte ik mee dat bij een show van auto's in de open lucht,  zo'n jongen met zijn fiets tegen een auto aan hing, terwijl overal stond : 'niet aanraken'. Een oudere dame zei er wat van en zij kreeg meteen te horen 'waar bemoei je je mee vieze ouwe kankerhoer' Ik had die jongen graag een draai om zijn oren gegeven".



Tja op dit punt gaat het bij mij dan vaak mis aangezien die draai om de oren van mij meestal wel komt en daarom ben ik waarschijnlijk een PVV stemmende racist en is de schrijver van bovenstaande stukje tekst gewoon een nette Rotterdamse burger die zich zorgen maakt en in het AD zijn mening mag komen geven tussen de ingekomen lezers reacties.

Dit buiten beschouwing nemende bleef dit stukje tekst ook in mijn gedachte hangen en heb ik het artikeltje van een 25 regels uit de krant gescheurd en mee naar huis genomen om voor me eigen een antwoord op deze vraag te zoeken en ik moet toegeven dat valt nog helemaal niet mee.
Ik kan me namelijk geen enkele reden bedenken waarom ik een vrouw die ik verder totaal niet ken zou gaan uitschelden voor hoer, de overige kwalificaties die laat ik even buiten beschouwing aangezien de toevoeging van de ziekte kanker aan zo'n beetje elke minder vriendelijk bedoelde uitdrukking nou eenmaal een typische marokkaanse, of spreek ik beter over islamitische, geestenkronkel is die waarschijnlijk dusdanig is aangegroeid tot een hersentumor dat dit toch niet meer te verhelpen is, terwijl ze me eigenlijk er enkel op wijst dat ik iets doe wat gewon niet kan en in dit geval is dat tegen een auto aanhangen.

Maar kan iemand het mij uitleggen dan? Is er een imam die mij dit kan vertellen? Vinden alle mensen van islamitische afkomst het normaal dat vrouwen standaard uitgescholden worden voor hoer? Ik persoonlijk denk van niet, maar wie ben ik om voor onze islamitische gemeenschap te spreken?
Of heeft een en ander te maken met de wetten van de islam en staat dit zo beschreven in de koran?
Staat daar een vrolijke passage met een stukje tekst waarin vrouwen ingedeeld worden in twee groepen, groep 1 vrouw en groep 2 hoer?
Wanneer dit het geval is dan word ik een beetje angstig wanneer ik hierover verder denkt, want het zou toch niet zo zijn dat alle vrouwen die op een latere leeftijd dan Aisha in het huwelijksbootje stapte voor hoer uitgemaakt moeten en mogen worden? 
Nee, ondanks het feit dat er nog steeds een (te) groot aantal islamitische meisjes word uitgehuwelijkt of eigenlijk word verkocht aan een oom of aan een neef komt het in elk geval in Nederland niet meer voor dat deze kinderen in de leeftijd van negen jaar oud worden uitgehuwelijkt aan familie uit marokko of andere landen alwaar de achterlijke ideologie van de islam nog uitvoerig word gevolgd.
Niet dat ik het wel een positieve ontwikkeling vind dat meisjes in de leeftijd van 15-18 jaar uitgehuwelijkt worden aan ome mohammed van 59 maar goed daar gaat dit stukje nu niet over, meer hierover kunt U uiteraard wel vinden in de eerdere berichten van dit web blog.

Terug naar de "hoer" om het zo maar eens te omschrijven, want ik ben er eenvoudigweg nog steeds niet uit en wil toch wel graag het waarom weten dat achter dit stukje islam taal verrijking van onze mooie Nederlandse taal zit.

Ging het al fout met de opvoeding, "mam mag ik nog een koekje" vraagt de 8 jarige Ismail aan zijn moeder en wanneer moeder dan met nee antwoord roept Ismail "wat nee! jij vuile vieze kanker hoer geef me een koekje en snel" en dat vaders dan op kijkt vanachter zijn uitkering en Ismail complimenterend toeroept "klasse jongen, laat dat wijf maar eens zien wat voor minderwaardige schepsels die vrouwen zijn"
  
Zou zo maar kunnen, maar volgens mij is het gewoon een gebrek aan respect, respect voor oudere, respect voor eigendommen van andere en het meest beangstigende is het gebrek aan respect voor volgers van een ander geloof dan de islam en totale minachting voor een ieder die niet op de knietjes gaat voor de pedofiele profeet en zijn volgelingen.

En zolang wij in Nederland bestuurd worden door een laf linkse regering met als enige doel totale onderwerping aan de islam en volledig bestuur vanuit Brussel gaat dit niet veranderen en worden alle vrouwen van bejaarde dames tot prille tienermeisjes en alles ertussenin op straat lastig gevallen en uitgescholden voor hoer en dan wel in samenval met de een of andere dodelijke ziekte, u aangeboden door de trotse meestal in groepsverband opererende stoere volgers van het geloof van de vrede.
Wanneer er dan mensen zijn die hier wel tegen willen optreden dan worden deze aangepakt door de Nederlandse staatsomroep en papieren vodjes zonder eigen mening en krijgen deze de omschrijving racist opgeplakt door politiek correcte niet zelf nadenkende meelopers.

Maar waarom?
Ik weet nog van mijn kindertijd en tienertijd wanneer wij op een veldje aan het rotzooien waren en we werden aangesproken door een buurman of een andere oudere passant met de mededeling dat het wel eens wat rustiger kan of dat een bal nu alweer in de verkeerde tuin lag en we mochten hem de volgende dag pas weer komen ophalen, dan dachten we er niet eens aan om zo iemand uit te schelden of een grote mond te geven, wij maakte er altijd een puinhoop van maar respect voor oudere dat werd er bij ons wel met de paplepel ingeslagen en zeg eens eerlijk voor je eigen, ben je er slechter door geworden?

met groet Bolo



Geen opmerkingen: