.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

donderdag 6 februari 2014

Hulporganisaties klagen over Israël

Israël, open de grens en laat de islam ook U terroriseren.


De leugens van de Landrovers uit Ramallah worden door de meeste weldenkende mensen al lang niet meer serieus genomen en de altijd maar weer in grote aantallen op de meest onmogelijke plaatsen aanwezigen kinderen om het palestijnse toneel gezelschap aan een hogere zieligheidsknobbel te helpen missen hun uitwerkingen om Israël en haar rechten in een kwaad daglicht te stellen ook steeds vaker, dus nu word het internationale rode kruis voor het terroristische palestijnse karretje gebonden.

Oxfam weet ons te melden "Hulporganisaties eisen een eind aan de vernieling van Palestijnse huizen en de verdrijving door Israël van de bewoners op de Westelijke Jordaanoever en Oost-Jeruzalem. Bovendien mag Israël de leveringen van hulpgoederen voor de getroffen Palestijnen niet langer hinderen."


Zo staat te lezen in een persbulletin uitgeven door Oxfam en of we allemaal maar even mee willen lopen op de linkse marsmuziek om het Israëlische vrije land zo snel mogelijk af te staan aan het islamitische terreur bewind, zodat de vrije inwoners van Israël en hiermee bedoel ik deze keer de inwoners afkomstig uit de islamitische landen die naar Israël toe gevlucht zijn om in vrijheid te kunnen leven en niet langer onderdrukt wensen te worden door de achterlijke ideologie genaamd islam, hun eigen opnieuw verkregen normen, waarde en vrijheid kunnen opgeven.

Het rode kruis wenst de palestijnen geen tenten meer cadeau te doen van U geld, tenten die door de terroristen vooral werden gebruikt om hiermee illegale woningen te bouwen op Israëlisch grondgebied, zodat ze dichterbij zaten om op die manier eenvoudiger en sneller toe te kunnen slaan met zelfmoordaanslagen, ontvoeringen en het plegen van andersoortige aanslagen op burgers van het vrije en beloofde land, Israël.

Uiteraard word er door de diverse hulporganisaties de kant van de agressor gekozen, want onschuldige Israëlische slachtoffers zijn veel minder belangrijk dan tenten voor palestijnse moordenaars, criminelen en andersoortig laf islamitisch tuig.

Natuurlijk moet ook de Europese Unie mee huilen met de wolven en namens ONS melden dat Israël echt moet stoppen met het beschermen van de eigen grenzen en het eigen volk.
Hallo de EU dat zijn wij JA en ik wens absoluut niet dat er namens MIJ door dat stelletje achterlijke bureau zitters bepaalt word wat IK van de strijd in de Gazastrook moet vinden.
Wat mij betreft krijgen de vrouwen en kinderen in de palestijnse gebieden alle hulp die ze nodig hebben, echter kan dit eenvoudigweg niet aangezien ze in een gebied leven waar alles en dan ook alles wat ze te pakken kunnen krijgen ingezet word in de laffe strijd tegen Israël en ja daar zijn deze onschuldige zeer zeker het slachtoffer van.

Mijn mening lijkt mij wel duidelijk en wanneer je mijn mening in deze niet weet dan heb je geen plaat maar een complete houthandel voor je kop zitten, dus wat mij betreft sta ik voor de volle 100% achter de actie van het rode kruis om te stoppen met het steunen van terroristen, maar geef dit dan gewoon toe, zeg dan gewoon dat je als rode kruis na jaren voor de gek te zijn gehouden door de palestijnen er nu eindelijk achter bent gekomen dat hun plannen helemaal niet zo vredelievend zijn als je altijd is voorgelogen en verontschuldig je eigen bij het volk van Israël voor het jarenlang verspreiden van leugens en halve waarheden enkel en alleen om je hulp aan de terroristen uit Ramallah goed te kunnen praten.

met groet Bolo



Geen opmerkingen: