.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

zondag 4 oktober 2015

Undercover in migrantentrein: Enkel gepraat over roven en verkrachten in naam van Allah


    

Een blonde vrouw die perfect Arabisch spreekt en de Koran goed kent reisde undercover mee in een trein die volgepakt met moslim migranten van Hongarije via Oostenrijk naar Duitsland werd gestuurd. Voor een Hongaarse TV-programma getuigde ze dat de zogenaamde ‘vluchtelingen’ voor 90% uit jonge en middelbare mannen bestaan die maar over één ding met elkaar praten: hoe ze in de naam van Allah zouden gaan beroven en verkrachten.
Aida Bolevár ging met een gewone trein van Boedapest naar Wenen die door migranten werd bestormd. Beelden van precies deze volgepakte trein werden in heel Europa door de reguliere media getoond, maar wat er zich aan boord afspeelde werd zorgvuldig weggelaten.
‘Ik heb 5 jaar in Arabische landen gewoond,’ vertelde Bolevár. ‘Ik spreek vloeiend Arabisch, ken de Koran van binnen en van buiten en daarom is het simpelweg onmogelijk van mij te zeggen dat ik iets tegen andere naties en religies zou hebben.’
Schreeuwende, scheldende en urinerende massa
‘Ik was in Boedapest om vrienden te bezoeken. Toen ik (voor mijn terugreis) op het Keleti station (Budapest Oost) kwam, was ik geschokt door wat ik zag. Massa’s Arabieren, smerig, ongewassen en luidruchtig, die weigerden mij toegang tot het station te geven. Ze riepen allerlei beledigingen in mijn richting en probeerden mij bagage af te pakken. Omdat ik zoals ik al zei perfect Arabisch spreek kon ik ieder woord verstaan.’
‘Toen ik eindelijk op mijn trein wachtte zag ik wat er op het station gebeurde. Die mensen deden zonder schaamte hun behoefte, gewoon waar ze stonden. De vrouwen schreeuwden om zich heen, ze werden door hun mannen geslagen, niet door de politie, die hen niet één keer aanraakte.’
‘Kinderen blèrden, er was een enorme afvalberg. De mensen kenden niet één Europese taal, maakten lawaai en schreeuwden, en alles waar ze aan konden denken was het stelen van de bagage van de reizigers en hen allerlei obsceniteiten toebrullen.’
90% gezonde jonge mannen
‘90% waren mannen tussen de 18 en 45, volkomen gezonde mannen, die van tijd tot tijd wildvreemde kinderen grepen en zich door het gewoel heen vochten, waarbij ze de kinderen als schild gebruikten.’
‘Vier personen met kaartjes kwamen in mijn coupé. Wij ging met z’n vijven zitten, de rest van de wagons waren volkomen leeg. Binnen enkele minuten gebeurde er iets onvoorstelbaars: een massaal geschreeuw, de ruiten barstten – de situatie was verschrikkelijk. Als een zwarte wolk stortte een mensenmassa over ons heen. Er was ruzie, er waren vechtpartijen en andere afschuwelijke dingen.’
Enkel gepraat over beroven en verkrachten
‘Het kwam tot een hoogtepunt toen deze massa heel ontspannen met elkaar ging zitten praten en overlegden of ze ons zouden beroven of niet. Immers, beroven zou Allah bevallen omdat wij ongelovigen waren. Wat mij betreft was ik zonder twijfel rijp om verkracht te worden omdat ik niet als een zedige vrouw gekleed was, geen hijab droeg en dus geen moslim en daarom slecht was.’
‘Het enige wat ze hebben te bieden is hun haat en verachting’
‘Toen stopte de trein. In het Duits en Engels werd omgeroepen dat de trein niet verder ging. Mijn vier medereizigers en ik, die kaartjes hadden, vochten ons een weg door de Arabische massa heen. Vervolgens wilden ze ons niet laten gaan en praten erover of ze ons zouden gijzelen.’
‘Afgezien van hun haat en hun absolute verachting hebben ze de Europeanen niets te bieden.’
‘Na te zijn gestopt werd de trein volkomen bestormd. Er verschenen nog meer illegalen die eten, brood, appels en allerlei koekjes hadden, wat ze allemaal op de vloer gooiden en vertrapten. Ze riepen steeds weer: GELD! Geef ons geld! Ze grepen mensen vast en probeerden waardevolle spullen te stelen. Ze pakten hun bagage, lieten hen er niet door, duwden en scholden hen uit.’
‘Ze willen niet werken en alleen Europese uitkeringen’
‘Al deze immigranten willen enkel Europese uitkeringen. Niet één van hen is van plan om een beroep te leren of zich ergens mee bezig te houden. Dus waarom was men zo verrast over die aanslag in de Thalys? Deze mensen zijn precies dezelfde die Europa in naam van tolerantie opneemt. Voordat we hen toelaten stel ik voor dat wij eerst Arabisch leren, zodat we begrijpen en zien dat zij ons in ons gezicht toelachen, maar achter onze rug op ons spugen. Ik heb dat met mijn eigen ogen gezien.’ 
bron :  

Artikel met zeer veel dank overgenomen van Time 2 wake up dit bespaarde mij de moeite en tijd om het bovenstaande van origine Duitse artikel te vertalen.

met groet Bolo

Geen opmerkingen: