.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

zondag 24 november 2013

The Green Wave

 Iran's Green Summer


Gisteren (of eigenlijk was het al vanmorgen vroeg) werden ikzelf en een 3543 andere twitter volgers (op dit moment) van Waakhund-zld door hem gewezen op een film die de VPRO uitzond op Nederland twee over de pogingen om tot vrijheid te komen van strijders in Iran.
Nu lijkt dit op het eerste gezicht nou niet bepaalt een leuke film om deze eens lekker onder het genot van een wijntje of biertje te gaan zitten bekijken op een zaterdagavond, maar het tegendeel is waar en ondanks dat ik het eerste half uur al gemist had voor ik zijn bericht had gelezen ben ik wel in deze documentaire blijven hangen en heb ik in elk geval vol afschuw gekeken naar de mensen aldaar en de volledig ontbrekende mensenrechten. 

Ik wil dan ook de rest zien van deze film en terwijl ik alle troep die er door onze staatsomroep op de buis word gepleurd binnen een uur kan terug kijken stond deze documentaire vanmorgen in elk geval nog niet online.

Gelukkig zijn we tegenwoordig niet meer enkel afhankelijk van de grille van de staatsomroep of hun commerciële mede zendruimte vervuilende collega's in beeldscherm vervuiling en kwam ik middels internet op onderstaande site terecht. 



Een beetje verder zoeken bracht mij weer een eindje verder en behalve de film in animatie vorm kwam ik meer tegen waarvan ik vind dat iedereen het eigenlijk eens zou moeten bekijken aangezien dit een totaal andere kijk geeft op het volk van Iran, de mensenrechten en de bloederige strijd voor het meest belangrijke doel en hoogst mogelijke dat er voor en door de mensheid te bereiken is de vrijheid, vrijheid van keuze op alle mogelijke manieren.







Via onderstaande link kom je direct bij de film terecht





Persinfo Bulletin

Engels                     Duits



met groet
Bolo





  

Geen opmerkingen: