.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

zaterdag 26 september 2015

Doe eens gek en haal een kudde gelukszoekers in huis, refugees welcome!

Aangezien het allemaal de spuigaten aan het uitlopen is met al die modderkruipers die middels het vierde Duitse rijk onze landsgrenzen oversteken leek het mij een prima idee om me eens van de meer menselijke kant te laten zien en een paar kamers van me woning beschikbaar te stellen voor wat gelukszoekers. De financiële voordelen zijn ook een stuk positiever dan wanneer we opa en oma in huis nemen, maar daarentegen stellen ze wel weer hogere eisen aan de accommodatie aangezien de vluchtelingen niet zomaar overal genoegen mee nemen dus een kleine verbouwing is wel weer noodzakelijk. Is daar eigenlijk ook een potje voor?



Kunnen die lui eigenlijk met twee op één kamer? Dat zou de capaciteit namelijk wel verdubbelen, denk dat ik dit artikel maar gelijk doorstuur naar de linkse vluchtelingen subsidie club Coa kunnen ze mooi deze en me andere vragen even beantwoorden en om ze te helpen om te bekijken hoeveel geld ik kan gaan vangen zet ik der gelijk bij wat ik nodig heb en nog moet doen om alles gereed te krijgen voordat ze me huis kunnen komen overnemen.

Rekensommetje, we hebben beneden een aanbouw met de mogelijkheid om daar een woonverblijf van te maken, een soort gezamenlijke zit ruimte. Nu staat der enkel een loungeset, staat er een leuke geluidsinstallatie,  er hangen disco lampen en er is uitzicht op de vijver. (vreten ze me koi karpers niet op?) Ik denk dat er minstens een 55" ultra hd tv met schotel ontvanger moet komen hangen om de gelukzoekers op hun gemak te kunnen stellen.

Boven zijn er vijf slaapkamers en nog 1 grote zolderkamer. Nu denk ik dat ik 3 slaapkamers vrij kan maken door de meiden naar zolder te doen en 1 slaapkamer kan ik leegmaken, die wordt nu gebruikt als hobby kamer, maar voor een hobby is er straks toch geen tijd meer wanneer we voor die asielzoekers moeten gaan zorgen. Dus wanneer ze met twee op één kamer kunnen dan kan ik er acht kwijt in huis. Verder hebben we nog een grote verwarmde schuur die ik leeg kan ruimen en kan verbouwen tot drie kamers iets dat ook weer zes slaapplaatsen op kan leveren. Totaal is er dus plaats voor veertien gelukszoekers, wat brengt me dat op? en hoeveel belasting voordeel krijg ik hier voor? hoe hoog beramen jullie de verbouwingskosten en wanneer kan ik die tegemoet zien? wat denken jullie, moet ik nog even wachten of kunnen wij onze baan alvast op gaan zeggen?

Tot zover het eerste financiële vraagstuk dan zijn er nog wat menselijke vragen waar ik nog een oplossing voor moet zoeken, zijn er ook gelukszoekers te krijgen om hier te wonen die niet gelijk één van me meiden bespringen wanneer ze deze tegenkomen in huis? Bedoel ze lopen hier nou niet bepaalt in totale lichaam verhullende kleding rond, eerder in t-shirt en korte broek en wanneer ik ze 's ochtends vroeg tegen kom wanneer ze juist het bed uit gevallen zijn dan vaak enkel in nachthemd of hoe ze zoiets ook noemen. Denk niet dat ik ze zo ver ga krijgen om in boerka of nikab rond te wandelen hier in huis, kost me al de grootste moeite om ze fatsoenlijk gekleed naar school te krijgen dus dat kun je totaal vergeten. Verder hebben we achter de schuur een voetbalveldje alwaar de dames vaak met vriendinnen aan het voetballen zijn. kan dit dan nog? Moet ik hier ook nog maatregelen voor treffen? Verder gaat het nu nog geen probleem zijn maar als ze langer blijven bijvoorbeeld tot aan de zomer hoe moet het dan met ons zwembad? Kunnen ze dan nog in bikini zwemmen en zonder problemen lekker zonnen op het veldje als ze daar zin in hebben?

Wanneer ik er zo eens over nadenk gaat het best nog wel wat problemen opleveren wanneer ik hier een zooitje gelukszoekers over de vloer zou gaan halen, dus die geldelijke vergoeding gaat wel heel belangrijk zijn. Ik wacht het voorstel wel even af en ben hoopvol dat een en ander geregeld kan gaan worden aangezien de asielindustrie zo ongelooflijk veel geld over de balk heen flikkert dat een paar ton voor Bolo meer of minder ook niets meer uitmaakt en wanneer jullie de verbouwingskosten hebben overgemaakt en de vergoeding voor aanpassing van de woonomstandigheden, het upgrade van me inboedel dus, kan ik me toch gewoon op het laatste moment terugtrekken? En dan kan ik het geld toch gewoon houden? Dat is toch ook normaal in de asielindustrie?

Neem even contact op voor me bankgegevens.

met dank en groet Bolo

Geen opmerkingen: