.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

woensdag 5 november 2014

Tja wanneer je op een normale manier niet aan een vrouw kunt komen.

ISIS bedreigen vrouwelijke Koerdische strijders met gedwongen huwelijk wanneer ze in handen van deze moordenaars en verkrachters terecht komen.




De islamitische Staat van Irak en Syrië (isis) heeft Iraakse Peshmerga strijdsters een onheilspellende boodschap gezonden, wanneer het moordenaars en verkrachters tuig van isis er in slaagt om een vrouwelijke strijder van de Koerdische militie te pakken te krijgen dan gaat ze met één van die laffe honden moeten trouwen en met geweld gaan ze er voor zorgen dat deze Koerdische heldin geen nee kan zeggen op dit "aantrekkelijke" aanbod, dit alles volgens berichtgeving in de Daily Mail vandaag. (woensdag)

De Britse krant citeerd Kolonel Nahida Ahmad Rashid, commandant van het 2de vrouwelijke Bataljon van de Peshmerga, volgen haar woorden zijn de islamistische lafbekken zelfs van plan om deze vrouwen te trouwen ondanks het feit dat ze walgen van de Koerdische dames. Volgens Nahida Ahmad Rashid trouwen de moordenaars en verkrachters van de islamitische staat elke Peshmerga vrouw die ze te pakken kunnen krijgen, de vraag die dan gelijk bij mij opkomt is, hoe lelijk of onmenselijk moet je eigenlijk zijn wanneer je als man eerst een vrouw gevangen moet nemen, vervolgens mishandelen net zo lang totdat ze eindelijk toegeeft en met je gaat trouwen?
Ik zie zo'n tekening voor me met een holbewoner die zijn vrouw naar de grot toe sleept nadat hij haar eerst een ferme tik met zijn knuppel heeft gegeven, holbewoner, islam ach natuurlijk "back in time".



De vrouwelijke Peshmerga strijder Rashid geeft aan dat ze niet werd geraakt door de waarschuwingen en dat de vrouwelijke strijders van de Peshmerga hele andere plannen hebben.

De kolonel zei wel dat ze de andere strijders het advies gegeven heeft om een ​​extra kogel bij de hand te houden voor het  geval dat ze in handen van de islamitische staat zouden vallen.
"Ik heb al mijn frontsoldaten verteld om een ​​kogel in hun zak te houden voor het geval dat ze gevangen worden genomen," zei ze. "Ik wil niet hebben dat er ook maar één van hen gevangen genomen gaat worden door isis."

Vrouwelijke Peshmerga strijders hebben hun vrije kogels tot nu toe nog niet hoeven gebruiken, zei Rashid. Maar ze gaf wel aan dat andere PKK [Arbeiderspartij van Koerdistan] soldaten die vechten in de Syrische stad Kobane hun toevlucht tot de optie helaas hebben moeten nemen.

"Vorige week nog werd één van de PKK-strijders omgeven door ISIS nadat al haar vrienden reeds waren gedood. Ze schoot zichzelf neer en stierf een heldendood in plaats van zich te laten nemen door de moordenaars en verkrachters van isis, "zei ze.

De kolonel heeft gezworen om de strijd tegen de ISIS tot het einde te blijven volhouden.

"Het is een enorme tragedie voor mij om deze mensen zo te zien, in de 21e eeuw, het martelen en onthoofden van mensen zoals ISIS dat doet op een onmenselijke manier dit roept een enorme weerstand in mij op en tot op de dag van mijn dood, tot de laatste druppel van mijn bloed, zal ik vechten tegen isis."


"Ik vind ze onbeschrijflijk walgelijk, hoe zou jij je voelen als het vrouwen zouden zijn die leven in jouw directe omgeving, die met geweld gedwongen worden door isis om te moeten trouwen met één van hen? Hoe zou jij je voelen? Ze doen de meest walgelijke dingen die ik ooit heb gezien heb in mijn leven, "zei ze.

Rashid bespot isis als "huichelaars", ze geniet er wel van dat de isis moordenaars en verkrachters angstig zijn om te worden gedood door de vrouwelijke vechters, sterven door een vrouw is niet echt een eervolle dood voor deze mensen.

"Ze denken dat wanneer ze worden gedood door vrouwelijke peshmerga dat ze niet meer naar de hemel gaan."


"Ze willen ons onderdanig te maken, maar ze zijn doodsbang voor ons, op die manier laten ze echt zien wie ze zijn het zijn hypocrieten."


Volgens Koerdisch strijder, vrouw, kolonel, commandant van het 2de vrouwelijke Bataljon van de Peshmerga Nahida Ahmad Rashid, slechts één van de helden die ook strijden voor de vrijheid van jouw en mij tegen de opmars van de islamitische staat, of is er iemand die denkt dat de moordenaars en verkrachters van isis stoppen voor de grens van Turkije of Israël? 

dream on dream on dream on dream until your dreams come true

Artikel is een vrije vertaling van Alarabiya aangezien de islamitische staat in mijn ogen geen militie, leger of wat dan ook is, maar eenvoudig weg een zooitje moordenaars en verkrachters heb ik de term militie in de originele tekst vertaald als zijnde moordenaars en verkrachters, ere wie ere toekomt. Vertaling geplaatst mede als eerbetoon,  uit respect en dank voor eenieder die strijd voor onze vrijheid en de islamitische staat een halt toe probeert te roepen, maar vooral uit een groot respect voor de vrouwen van de Peshmerga, mag welke God dan ook jullie steunen en beschermen in deze verschrikkelijke strijd, hier in het zuid oosten van Nederland plaatsen wij een kaarsje voor ons raam om onze steun en waardering uit te spreken en als teken dat wij aan jullie denken en om onze God te vragen om een oogje op jullie te houden en je te beschermen daar waar mogelijk.

met diep respect groet ik U Bolo


Geen opmerkingen: