.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

woensdag 21 oktober 2015

Weggevluchte parasieten of de Nederlander die zijn hele leven heeft gewerkt, verschil moet er zijn natuurlijk



Afgelopen zaterdag voor me schoonmoeder een nieuwe televisie uit gaan zoeken, mensje zat nog steeds naar een antiek beeldbuis geval te koekeloeren en met de bijna zeventig jaar op de teller kon ze al  niet meer fatsoenlijk lezen op welke zender het geval stond dus ja ik ben van mening dat het dan wel tijd voor een vervanger aan het worden is. Klein probleem voor moeders, geen geld en iets op afbetaling kopen daar begint ze niet aan en dat kan ik dan alleen maar verstandig vinden van haar. Uitkering en klein weduwe pensioen dus een vetpot is het zeker niet dus de stoute schoenen aangetrokken en met de auto naar Kleef gereden en voor een kleine 350 euro een mooi toestel voor der uit gezocht, simpel niet te moeilijk en voor een redelijke prijs dus inpakken even met me jongste naar Apeldoorn gereden, het ding geplaatst en aangesloten voor moeders die gezellig naar der wekelijkse country dans middagje was dus de verrassing was compleet toen ze thuis kwam.

Inderdaad we waren nog niet thuis en de telefoon ging, tranen van geluk en wel honderd maal de belofte dat ze dat wel allemaal terug wou betalen (ik zou niet weten hoe ze dat moet doen, bank overvallen of zoiets denk ik) en dat het niet had gehoeven en ach kortom gesteld denk ik dat ze der wel blij mee was en dat is het belangrijkste, het mensje heeft een dochter op de wereld gebracht die het met mij uit kan houden dus complimenten, diep respect en de enige die dankbaar moet zijn dat ben ik dus we lullen der niet meer over.

Leuk verhaal maar wat boeit mij dat Bolo dat je die onzin met ons deelt? 

Zat vandaag in de auto naar de radio te luisteren en er was een discussie op over gelukszoekers in Nederland en hoe moeilijk ze het wel niet hebben en dat het schandalig is dat ze niet in luxe kunnen leven, maar in Nijmegen in een tentenkamp zitten en nog veel meer zieligs.

De één of andere linkse randgroep malloot was aan het vertellen dat we deze gelukszoekers bijvoorbeeld wel één fiets per kamer konden cadeau doen wanneer het niet mogelijk was om ze allemaal een fiets te geven en verder moesten ze wel wat meer handgeld hebben aangezien ze amper genoeg geld hadden om zich elke avond te bezatten of naar de hoeren te gaan zolang hun minderjarige kindbruidje nog niet over gevlogen is. Mee eens hij noemde andere dingen op die ze met hun zakgeld zouden willen doen maar ik ben van mening dat mijn verhaal heel wat dichter bij de waarheid zit dan dat van deze domme wereldvreemde stumpert die zich laat manipuleren door het gelukszoekers legioen.

Ik zat hier naar te luisteren en moest denken aan me schoonmoeder, aan me eigen ouders en aan al die andere oudjes die hun leven lang kei hard gebikkeld hebben om rond te kunnen komen en het idee dat ze hadden dat ze ook nog een leuk pensioen op aan het bouwen waren voor als ze later oud zouden zijn, voor nu dus. En deze mensen worden gekort, geknipt en geschoren door de overheid en ze zien met lede ogen toe hoe hun pensioentje verdwijnt in de zakken van toekomstige jihad strijders, islamitische misdadigers, pedofielen en vrouwen onderdrukkers en de mensen van de pvda, vvd partijen waar ze "vroeger" voor gekozen hebben en achter stonden nu verantwoordelijk zijn voor de ellendige omstandigheden waarin ze nu moeten leven.

Weggevluchte parasieten of de Nederlander die zijn hele leven heeft gewerkt, verschil moet er zijn natuurlijk

Zorg eerst eens voor onze eigen oudere alvorens we de ellende van de hele wereld over ons heen krijgen en binnen halen. In de wetenschap dat onderstaande uitdrukking compleet verkeerd wordt gezien en mij direct in de richting van extreem rechts drukt schreeuw ik het met volle overtuiging en overgaaf uit :

"EIGEN VOLK EERST" 

met groet Bolo

Geen opmerkingen: