.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

zaterdag 2 april 2016

Zijn ze daar in Den Haag nou zo dom, of is de gemiddelde PVV stemmer nou zo slim?

Ik kwam tot deze wellicht wat vreemde vraagstelling vanmorgen op het moment dat ik aan de ontbijttafel onder het genot van een kopje koffie  en het gezonde Duitse broodje met ham, kaas, ei en de halve groentetuin me dagelijkse portie nieuws tot me aan het nemen was.
Mijn oog viel op twee artikelen in De Gelderlander, je weet wel die regionale krant waar je sinds de asieleisers problematiek en de diverse aanslagen in Europa uitgevoerd door islamitisch kut tuig geen reacties meer kunt geven bij berichten die over dit soort zaken gaan, die beide te maken hadden met zowel Syrië als Turkije. Nu weet ik dat de meeste lezers van de Nederlandse dagbladen en kijkers van de staatsomroep propagandashow niet verder komen dan deze berichten en nieuwsbronnen. Het is verder ook nog eens zo dat de meeste mensen die deze berichten zagen er hun schouders over ophalen en verder gaan met de dagelijkse beslommeringen zonder er verder ook nog maar aandacht aan te besteden. De gemiddelde lezer hier bij ‘Fenixx’ of op mijn eigen blog is echter gelukkig een stuk kritischer en dus weet ik bijna zeker wanneer jullie onderstaande koppen na elkaar zien staan dat een en ander tenminste den nogen doet draaien naar tolvansiengat.

‘Maandag al eerste Syriërs uit Turkije naar Nederland’

‘Turkije levert wapens aan Syrische extremisten’

Dus er is een land dat geleid wordt door een volkerenmoord plegende dictator, die wordt gesteund door de Europese Unie en dus ook door Nederland, die wapens levert aan Syrische extremisten (wat een gutmensch omschrijving is voor islamitische (zelf)moord terroristen die als hobby vrouwen en kinderen verkrachten) en Syriërs verscheept naar ons land.
Zijn ze daar in Den Haag nou zo dom, of is de gemiddelde PVV stemmer nou zo slim? Deze vraagstelling gebruikte ik als kop boven dit stukje. Een vreemde vraag?
D66, PVDA, Groen Links en de Turkse enclave in de tweede kamer kan ik nog wel begrijpen, deze staan 100% achter de vernietiging van Nederland en de Nederlanders, ze staan achter de vernietiging van onze westerse normen en waarden en steunen het slopen van onze cultuur. Ze spugen op de mensen die ons land met bloed, zweet en tranen hebben opgebouwd en wensen ons land te veranderen in een islamitische heilstaat.
Uiteraard is dit ook dom, maar wel doelbewust dom en dat is wat anders dan bijvoorbeeld de VVD of het CDA, partijen die zeggen dat ze er voor Nederland zijn, dat ze er zijn voor de Nederlanders, maar de twee berichten die ik hierboven aangestipt heb die moeten toch de ogen doen openen, zelfs bij de wegkijk politieker?
We kunnen grenscontroles uitvoeren, de grenzen sluiten en iedereen in de gaten gaan houden, maar wanneer we een islamitische dictator die openlijk tongzoent met de vijand, Koerden die strijden voor de goede zaak afslacht, Russische vliegtuigen neerhaalt omdat ze de zelfbenoemde islamitische staat aanvallen, toch niet carte blanche geven om Europa en dus ook Nederland te overspoelen met door hem geselecteerde jihadisten? Nee nog fraaier we laten deze dictator de jihadisten uitzoeken die er naar Nederland mogen komen en uit dankbaarheid financieren we zijn op handen zijnde genocide op de Koerden.
Schuumen is hier een normaal gangbaar woord en zo zie ik de Nederlandse regering in deze tijd van oorlog, want ja we zitten midden in de derde wereldoorlog, maar om de een of andere reden verdedigen wij ons niet eens. Schuumen krijgen ze hier naar de kop gesmeten op het moment wanneer ze doelloos aan het rondrennen zijn, als een kip zonder kop, zonder doel, zonder reden en zonder achterliggende gedachte.
Dat is wat ze in Den Haag doen schuumen, rondrennen als een kip zonder kop, zonder de waarheid te willen zien, ach ik herhaal het nog maar eens :

 “Zijn ze daar in Den Haag nou zo dom, of is de gemiddelde PVV stemmer nou zo slim?”

met groet Bolo

Geen opmerkingen: