.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

zondag 3 april 2016

Het kinderpardon door de ogen van Bolo gezien

Afgelopen zaterdag las ik een artikel over een 13 jarig Vietnamees jongetje dat samen met zijn ouders moet worden uitgezet aangezien de asielprocedure eindelijk eens is afgerond. Het artikel “Dat Tri (13) het land uit wordt gezet, snapt niemand”
Nu is dit niet het eerste slachtoffer van de Nederlandse wetgeving, of moet ik zeggen van de bijna grenzeloze mazen waartussen louche advocaten steeds maar weer doorheen glippen om procedures te rekken en hun zakken met ons belastinggeld te kunnen blijven vullen.
Voorbeelden waar ik zelf eerder op mijn blog al eens aandacht heb geschonken zijn bijvoorbeeld Dennis die in Utrecht op school zit en in november 2013 zou worden uitgezet naar Burundi iets dat overigens in januari 2014 weer werd teruggedraaid door Staatssecretaris Teeven die onder grote druk van de PVDA Utrecht gebruik heeft gemaakt van zijn zogeheten discretionaire bevoegdheid waarbij hij het recht heeft om (uitgeprocedeerde) asielzoekers toch een verblijfsvergunning te geven. Het artikel via RTV Utrecht.
De trendzetter van de linkse gutmensch tranentrekkers campagne met betrekking van het uitzetten van asielzoekers kinderen is natuurlijk Mauro die weer werd opgevolgd door Nelsa, ach zoek de namen zelf verder maar op dan start ik ondertussen wel even het nummer dat Boze Buur ooit opnam voor zijn schatschie Taïda, dat ik zelf ruim twee jaar geleden al op youtube geknald heb.
Het uitzetten van kinderen geboren in Nederlandse asielzoekerscentra, kinderen van ouders die eigenlijk al jaren weten dat ze uiteindelijk het land uit moeten en dit laten rekken door louche advocaten die ik ervan verdenk de ouders zelfs te adviseren om een fokprogramma op te zetten aangezien ze zo na afloop van de minimaal tienjarige asielprocedure nog een extra procedure kunnen opzetten om alsnog te mogen blijven en mocht dit ook niet lukken kunnen ze uiteindelijk nog een beroep doen op de tranentrekkers industrie via de media en linkse politiek. Succes gegarandeerd.
Leuk detail was een artikel geplaatst op facebook vanmorgen waarbij middels een artikel van Omoep Gelderland aandacht gevraagd werd voor de 13-jarige Tri Pham uit Wageningen en zijn mogelijke uitzetting.
Bij dit stukje plaatste ik de volgende reactie :
 U vergeet één klein detail. Vanaf het moment dat de ouders (illegaal) naar Nederland kwamen wisten ze dat er een kans was dat ze terug zouden moeten. Nu hebben ze hier een waardeloos knuffelrecht systeem waardoor linkse zakkenvullers dit op kosten van ons belastinggeld jaren en jaren kunnen rekken. Dit zelfde probleem krijgen we nu met de grote groep asielparasieten. Nu mijn vraag : Mogen deze ook allemaal blijven wanneer ze vandaag nog hun (kind)bruidje bezwangeren zodat ze een zielig kindje hebben op het moment dat ze eindelijk terug zouden gaan en stoppen met het leven op onze kosten? Ben het er mee eens dat het waardeloos is voor dat jochie, maar moet ik mij hier schuldig over voelen? Overigens hoeft hij en zijn familie uiteindelijk toch niet weg en kunnen ze nog wat extra familie leden over laten komen, want dat is ook Nederland.
En deze reactie is eigenlijk kort samengevat het stukje dat ik hier met meer woorden neer wou pennen en waar ik gisteravond geen zin meer in had.
Mijn grote probleem is niet die jongen van 13, net als dat ik er ook geen enkel probleem mee hebt wanneer andere kinderen mogen blijven in Nederland wanneer ze zichzelf hebben aangepast aan onze Nederlandse cultuur, normen en waarden. Indien de ouders zich ook hebben aangepast dan zijn deze ook van harte welkom na een asielprocedure die al ruim tien jaar loopt, geen probleem. Maar toch ben ik van mening dat Tri Pham samen met al die andere uitgeprocedeerde kinderen en hun ouders moeten vertrekken uit ons Nederland. Of moeten de huidige jihadisten, wanneer ze binnen tien jaar nog geen aanslag in Nederland hebben gepleegd, dan ook middels hun kinderen een permanente verblijfsvergunning krijgen? Of hoe zit het met jihadisten die met een kind zijn getrouwd?
Het lijkt namelijk zo eenvoudig, mensen die hier asiel aanvragen vangen we bij Schiphol op, geven ze een goede maaltijd, een goede nachtrust en in de ochtend nog een lekker ontbijtje en wanneer ze het ontbijtje naar binnen hebben gewerkt dan weten we of ze wel of niet welkom zijn in Nederland en mogen ze of binnen komen of ze nemen het eerste het beste vliegtuig weer terug naar huis.
Is dit wellicht heel kort door de bocht, bedoel wil niet lullig doen en een tweede of derde overnachting kan der ook nog wel van af, maar binnen 1 week moet alles geregeld kunnen zijn.
Dit schreef ik in 2013 als oplossing van het toenmalige asielprobleem. Nu in de wetenschap dat het al veel te ver is gekomen kan dit natuurlijk allang niet meer. We kunnen het echter nog steeds oplossen middels tentenkampen waar mensen mogen blijven tot ze weer weg kunnen, er hoeven nu helemaal geen procedures worden opgestart, zodra het veilig is gaat iedereen weer lekker naar huis en een status als Nederlander krijgen kan enkel wanneer je geen lidmaatschap hebt bij de achterlijke ideologie islam.
En ja dan kan Tri Pham gewoon blijven, dan zijn klootzakken zoals ondergetekende ook minder negatief en meer openstaand voor de opvang van niet islamitische kinderen met hun ouders, die overigens er wel op straffe van uitzetting voor moeten tekenen dat ze ten eerste zich niet gaan bekeren tot de islam en ten tweede geen familie over laten komen.

met groet Bolo

Geen opmerkingen: