.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

vrijdag 15 april 2016

Zijn de kinderverkrachters onder de moslims nou in de meerderheid of in de minderheid?


Wanneer er hier weer een stukje verschijnt omtrent jonge meisjes en soms ook jongetjes die weer eens slachtoffer geworden zijn van de paringsdwang van de plaatselijke moslimgemeenschap of van de bewoners van het regionale asielzoekerscentrum dan zie ik in mijn gedachten bij U beste lezer de oogwimpers lichtelijk opkrullen en in gedachte hoor ik U denken : Dat weten wij onderhand wel.
Mee eens aangezien de mensen die hier van afkijken dit hier niet komen lezen en de mensen die van mening zijn dat het allemaal wel mee valt die bezoeken een website als Fenixx niet aangezien ze doodsbang zijn om middels feiten en vertalingen met de gruwelijke waarheid om de oren te worden geslagen.
1
Ik blijf hierover echter berichten in de wetenschap dat ik enkel die mensen bereik die dit al weten en ik kan enkel hopen dat een hier op het blog per ongeluk terechtgekomen verdwaalde bezoeker door mijn schrijfsels de waas voor zijn of haar ogen langzaam ziet optrekken om ook de gruwelijke waarheid te kunnen aanschouwen. Wanneer dit met één bezoeker per schrijfsel lukt dan ben ik al dik tevreden.
"Zijn de kinderverkrachters onder de moslims nou in de meerderheid of in de minderheid?"
Met deze vraag probeerde ik de aandacht van de lezer te trekken om maar weer eens te duiken in de ellende die ons dagelijks aangedaan wordt door de volgers van die smerige pedofiele nep profeet. Wanneer U nu nog aan het lezen bent dan is dit in elk geval gelukt en de vraag die ik hierboven zo'n beetje in het luchtledige heb laten hangen wordt beantwoord door Gavin Boby.
Gavin Boby is de huisjurist en spreekbuis voor de Law and Freedom Foundation een foundation die opkomt voor de rechten van meisjes en vrouwen. Werk dat hij vol overgaaf verricht en ik (en wat nog veel belangrijker is met mij vele voorvechters van vrouwenrechten en rechten voor het kind onder het juk van de islam en de islamisering) hebben diep respect voor zijn niet aflatende en nooit eindigende verdediging van alle meisjes en jongens die hier slachtoffer van zijn geworden of nog kunnen worden ongeacht de tegenslag en tegenwerking waar hij steeds maar weer mee geconfronteerd wordt.
1
Onderstaande video is het antwoord op de vraag door mij boven dit artikel geplaatst. 
Voor de mensen die hier regelmatig langskomen is het antwoord geen echte verassing al moet ik bekennen dat de feiten aangebracht door Gavin Boby het zo mogelijk nog zwarter brachten dan dat ik het had verwacht.
Hij spreekt over Engeland, maar maak U geen illusie  : In Nederland, Vlaanderen, Duitsland, Zweden und so weiter, und so weiter is het zeer zeker niet veel beter.


met groet Bolo

1 opmerking:

jan pieter van der krieken zei

Men zou zich MEER bewust moeten zijn dat muslims NIET Thuis horen in westerse landen.
Rede: Doe zoals ik en LEES zeer zorgvuldig de Qur'an, dan weet je meteen waarover ik spreek!
Ik heb namelijk als een ingenieur in Arabische landen gewerkt en als "ontspanning" de Quran bestudeerd.Ik heb ook een onderzoek gedaan WAAROM er vanaf de jaren70 zoveel moslims overgekomen zijn naar de westerse wereld,SCHOKKEND om te weten WAAROM!!! EEN goede raad tot U allen -VOLG ALIJD ZEER NOU KEURIG WAT JULLIE POLITIEKERS DOE IN PARLIAMENT!- De linkse & liberarelen hebben jullie kultuur VERKRACHT!!maarook in mijn land,Vlaanderen!(Lees mijn comment NOG EENS ZEER ZORGVULDIG).Woon nu 23yrs in London,England "Je houdt het niet voor mogelijk wat er hier allemaal gebeurd(in England) met de zogenaamde "Vredelievende (muslims)Islam". Go to the British WEBSITES "Gang rape by muslims in Britain-Bing = https:www.bing.com/search?q=gang+rape+by+muslims+in+britain&FORM=AWRe