.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

zaterdag 30 april 2016

Wie vertrouwt moslims met zijn of haar kinderen?

Stelde me eigen deze vraag afgelopen vrijdag op het moment dat ik in Harderwijk een straat door reed waar bij twee bushaltes tegenover elkaar groepjes jonge kinderen met begeleiders op de bus stonden te wachten.
Kennelijk waren ze op weg naar huis, de kinderen hadden gekleurde hesjes aan om te laten zien dat ze bij elkaar horen en het leek een vrolijke bedoeling. De grootste groep van een tweetal dames met een groep kinderen stond aan de ene kant op de bus te wachten terwijl een drietal kleuters met een licht getinte man kennelijk de andere kant op moesten en aan de overkant van de straat bij de bushalte stonden.
Nu ben ik in de ogen van heel veel mensen uiteraard meteen een geweldige racistische wereldvreemde klootzak, maar ik vroeg me eigen gelijk af of ik kinderen van een jaar of zeven/acht zou toevertrouwen aan een licht getinte ‘vrijwilliger’. Is dit een vreemde of zwaar overdreven gedachte?
Stel je eigen eens de vraag en geef vervolgens eens een eerlijk antwoord, wanneer je zulke jonge kinderen hebt of je deze kinderen dan zou toevertrouwen aan een moslim? Geef hier nou eens een echt eerlijk antwoord op en start niet met dat politiek correcte gelul.
Ben ik de enige die door de huidige maatschappij ondertussen dusdanig veel vooroordelen en wantrouwen in zich heeft dat zijn vertrouwen in mensen met een licht getinte huidskleur tot het nulpunt is gedaald?  En is dit onterecht?
Ik zou eigenlijk wel eens willen weten hoe jullie hier over denken, stel ik me eigen aan wanneer ik moslims eenvoudigweg niet meer vertrouw? Of is dit normaal gedrag aangezien ik de misstanden en ellende aangericht door moslims met betrekking tot kinderen ook heb gezien en deze bedreiging wel serieus neem?
Die opper pedofiel die ze zo vereren doet ook niet echt moeilijk over seks met kinderen, dus na mijn persoonlijke mening is mijn argwaan niet onterecht, maar ik zou wel weer overdrijven, ben in elk geval blij dat ik geen kinderen van zo’n jonge leeftijd heb.
Bolo

Geen opmerkingen: