.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

donderdag 5 december 2013

I support Gordon

100 % achter Gordon staan vind ik wel een beetje gevaarlijk, in elk geval beter dan ervoor dat durf ik al helemaal niet, maar Bolo staat voor de volle 100% achter Gordon, flikker maar op met die excuses aan die k*t Chinese.
Ik roep op tot een boycot van de Chinees
Twee weken niets eten in Chinese restaurants en dan eens kijken of ze nog zo een grote bek hebben, doe allemaal mee we zullen ze leren



Lachen met de Chinezen: Gordon doet er nog een schepje bij

Nadat Gordon in ‘Holland’s Got Talent’ een Chinees uitlachte, was het boel van China tot in Amerika. Maar denk je dat hij zich nu gedeisd houdt? Integendeel!

lees dit artikel HIER

Meer van mijn mening hierover vind je HIER

Geen opmerkingen: