.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

zaterdag 31 mei 2014

Nieuws van een mislukte cabaretier

Philip Simon : 
"Van mij mogen ze Wilders afschieten"




Doorspoelen naar 7min40



Tja, wat moet je hier nog over zeggen?
Ik noem even Pim Fortuyn en Theo van Gogh.
Veel zeggend een in Nederland onbekend niets zeggend mannetje, nee het gaat niet over de voorman van de landverraders 66, dat naar Duitsland is gevlucht om daar aan het werk te gaan.
Ahum was het niet eind jaren dertig dat heel wat "Nederlanders" vrijwillig naar Duitsland vertrokken om daar te gaan werken? Bedoel der uiteraard verder helemaal niks mee, maar het geeft te denken natuurlijk.

Een levensgevaarlijke opmerking van vriend Simon in de show van Markus Lanz, maar wat bedoelt hij er nu eigenlijk mee? Is hij van mening dat we iedereen die tegen de islam is dan maar gewoon moeten afschieten? Of moeten we gewoon iedereen afschieten die tegen het vierde rijk van Europa is?
Of moet ik het eenvoudiger zoeken en gaan we gewoon iedereen afschieten die het lef heeft om een andere mening te verkondigen dan die van de domme niet nadenkende meerderheid?

Uiteraard is dit gewoon een grapje en wanneer je als cabaretier dan eindelijk ook eens in je eigen geboorteland een beetje bekendheid wilt gaan genieten dan grijp je de kans en kun je dit soort achterlijke demoniserende ophitsende opmerkingen de lucht in gooien, zeer zeker wanneer je, je eigen altijd nog kunt verschuilen achter de beschermingswet voor de zwakzinnige mocht een of andere extreem linkse debiel je "grapje" gaan uitvoeren.

Wanneer ik beroemd wil worden en ik plaats de opmerking van mij mogen ze Mohammed A, B, C, enz  Alie A, B, C, enz Ismail A,B,C en de rest van het al dat criminele in Nederland wonende islamitische tuig opruimen dan pakken ze mijn opmerking niet op, maar mijn persoontje wel, ja dan ben ik een racist dus noem ik Volkert van der G,H,I, enz der ook bij en dan mag je dit soort belachelijke opmerkingen straffeloos maken? Nee denk het niet, echter wanneer het over Geert Wilders gaat dan verdwijnen alle fatsoensnormen en mag er in een keer gewoonweg alles gezegd worden?

Ik hoop dat er eindelijk eens iets gebeurd tegen deze mensen die aanzetten en/of oproepen tot geweld tegen de vertolkers van het vrije woord, Baas B, ik mag hem niet maar dit waren rake woorden die kennelijk niet gelden voor islamitisch en/of links tuig.

theo van gohg 
nam nooit een blad voor z'n mond
en laat dat de reden zijn dat ie vanochtend niet meer opstond 
een aantal schoten en een mes en een brief
ik vraag me af word het ooit nog positief
wie denkt van niet die draagt by aan de onzin 
wie denkt van wel die heeft respect voor ons ding
en niet vergeten de man heeft gestreden
en theo zelf homie rust en vrede

Lees hier de rest

Denk eens na voor je, je bek los trekt en mensen aanzet tot geweld, lijkt me voor iedereen beter

Slaap zacht




Geen opmerkingen: