.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

vrijdag 25 maart 2016

“Mijn levensdoel : Nederlanders verbaal afslachten en ben je het met mij oneens dan ben je een vuile racist”


Zag donderdag Nederlands meest misselijkmakende uit zijn eigen vel gesprongen allochtone kwal met eksterpoten weer eens op me televisiemachine voorbij komen en heb me daarvan een dusdanige partij moeten kotsen dat ik nog kon zien wat voor bier ik vorige week zondag bij me fish & chips had gezopen. 
Potjandorie, ik  dacht door het veelvuldig vermijden van de meeste pulp de zender op gesodepleurt door de staatsomroep verschoont te blijven van het aangezicht van deze Surinaams Hindoestaanse haatprediker van alles wat Nederlands is. Lopen ze daar bij Powned een beetje te huilen dat het allemaal wat tegenvalt met de kijkcijfers en denken ze dit op te vangen door Prem aan tafel te plaatsen of zo?
Het was een grof schandaal hoe deze te laat afgebroken zaadlozing tekeer ging tegen Annabel Nanninga in de uitzending van gisteren waar echt alles om Prem moest draaien. Ik zag John van Zweden zich dood ergeren en zich rot schamen omtrent dit varken dat maar door bleef gaan met poep praten, het enig waar die wel goed in is. Dominique Weesie probeerde op zijn eigen onzinnige manier een en ander op te lossen door er maar leuk over te blijven doen terwijl Rutger Castricum tijdens de uitzending steeds meer moeite moest doen om zich in te houden. Waarom wordt er niet ingegrepen en dit kots opwekkende schepsel niet gewoon uit de studio verwijdert?
Ik kijk regelmatig de uitzendingen van studio Powned en je hoeft het zeer zeker niet met alles en iedereen eens te zijn en de humor van de heren en dames aan tafel dat hoeft zeer zeker niet de humor te zijn die je zelf leuk vindt, maar ik waardeer de inbreng en de visie van mensen als Dilan Yesilgoz,  Thierry Baudet of Annabel Nanninga. 
Maar waarom Prem?
Om irritatie op te wekken bij de Nederlanders? Deze haatprediker die zichzelf geweldig vindt en denkt dat hij middels het opentrekken van zijn vele malen te grote bakkes uiteindelijk wel gelijk gaat krijgen zendtijd geven is wel het meest achterlijke wat je kunt doen.
Denkt men bij Powned dat mensen die dit soort achterlijke geluiden willen horen niet al voldoende terecht kunnen bij 'de wereld braakt door' of 'propagandanieuwsuur'?
Ik raad de vaste crew die regelmatig aanschuift bij Studio Powned aan om gewoon zelf in te grijpen en te laten weten dat je niet meer aan deze uitzendingen meewerkt wanneer de Nederland hater Prem aan tafel zit. Voor het geld hoeven jullie het niet te doen lijkt mij, dus wat houd je tegen? Ik zet in elk geval gelijk de tv op een ander kanaal wanneer dit zwijn volgende week weer zijn vuil mag spuien bij Studio Powned en ik hoop dat vele mij hier willen volgen. 
Laat die allochtoon vol Nederlandhaat gewoon opflikkeren en andere programma's op de staatsomroep gaan vervuilen. Dat lijkt mij in elk geval voor iedereen beter.
met groet Bolo

Geen opmerkingen: