.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

vrijdag 18 december 2015

kerstgedachte tijdens het naar binnen werken van een bord patat, varkenssaté met satésaus en een biertje

Inderdaad zelf koken is niet mijn grootste hobby dus dan maar eens lekker gemakkelijk doen wanneer je eens een keertje voor je eigen moet zorgen.Terwijl ik in de keuken bezig was kwam daar ineens dat medemenselijkheidsgevoel bij me boven drijven en de daarbij behorende rond dolende gedachtegangen binnen mijn door de elementen aangetast hersenstelsel.



Sta daar al genietend van me Hertog Jan te roeren in me pan varkensvlees met de bedoeling om deze om te turnen tot een lekker pittig bakje saté, kastanje champignons met ui en paprika in me andere pannetje terwijl me frieten op een gezonde manier bruin bakken in de actifry en op dat moment komen de kerst gedachten bij me boven dobberen wanneer ik niet voor het eerst bij me eigen denk wat ik eigenlijk toch ook een geweldige kloothommel ben daar ik hier een na mijn mening snelle hap in elkaar aan het braaien ben terwijl der mensen zat in Nederland rondlopen die dolgelukkig zouden zijn wanneer ze dezelfde maaltijd als kerstdiner naar binnen zouden mogen werken en dan zouden ze er nog met twee, drie of zelfs vier personen ruim voldoende aan hebben ook. Dat alles dan ook nog eens in de wetenschap dat het vlees en de groenten die ik overhoud op zijn laatst tot morgenmiddag in de koelkast zullen mogen verblijven aangezien ze waarschijnlijk al veel eerder door een van de hier normaliter aanwezige aasgieren uit de koelkast is geroofd als zijnde een lekker tussendoortje of wel eens een keer wat anders dan een appel, banaan of peer.

Gelukkig laat ik mijn eetlust niet bederven door de ellende van andere, ik weet het Bolo is niet enkel een racist maar ook nog eens een egoïst, en al doende schuif ik me eten weg onder me neus en de schuldvraag van deze ellende schuif ik al vrij snel in de richting van het zooitje totaal ongeschikte Haagse idioten die ons land gezamenlijk versjacheren ten kosten van hun eigen gewin.

Nog meer irritatie komt er dan bovendrijven wanneer ik hoor en zie dat er nog steeds mensen zijn die het stelletje 3FM profiteurs geld toezenden om het een of andere militaire regiem over de rug van kinderen aan geld voor nieuwe wapens te helpen zodat ze hun burgeroorlog kunnen winnen om vervolgens die zelfde kinderen met hun hele familie uit te roeien aangezien de nieuwe leiders van deze bananenrepubliek last van deze mensen zouden kunnen gaan krijgen.

We betalen met zijn allen kost, inwoning, zakgeld en import kindbruidjes voor asielparasieten. We halen met achterlijke geldverslindende acties geld binnen om indirect oorlogen in andere landen te bekostigen. We accepteren de herinvoering van de Jodenvervolging middels de financiering van haatkazernes en het binnen hengelen van islamitische jihadisten in wording. Bakken met geld verlaten ons land om de Turken te helpen met het opbouwen van een nieuw Ottomaans rijk. Onder de noemer ontwikkelingshulp ledigen wij onze schatkist in de zakken van wapenhandelaars om op deze manier de ene burgeroorlog na de andere burgeroorlog mede mogelijk te maken en aan de armoede in Nederland doen we enkel iets wanneer de minder bedeelde een dubbel paspoort hebben of tenminste zweren op de koran aangezien de authentieke Nederlander systematisch uitgeroeid schijnt te moeten gaan worden.

Geer en Goor lieten ons in een populistische show al eens zien hoeveel er eigenlijk wel niet mis is met de ouderenzorg in Nederland, de vele mensen die hun stinkende best doen om onze ouderen te helpen, maar steeds maar weer tegen enorme obstakels aan knallen. Gemeentes hebben er geen enkele moeite mee om huizen om te bouwen tot ware gelukszoekers paradijzen terwijl er in Nederland mensen op straat moeten leven, kinderen in krotten wonen en oudere wegzakken in hun eigen ellende aangezien dezelfde gemeentes hier geen tijd in wensen te investeren. Zie het bij me eigen ouders, altijd gewerkt en nu moeten ze bij hun kinderen aankloppen wanneer ze eens wat extra's willen. Ze dachten dat alles goed geregeld was en inderdaad dat was ook zo, maar ze hadden even geen rekening gehouden met de lange arm der belastingdienst die ook na hun pensioen het zuurverdiende geld van deze mensen nog af wenst te pakken om dit geld in de bodemloze put der gelukszoekers te dumpen. Wij zijn gelukkig in staat om onze ouders te helpen, maar ik weet zeker dat niet iedereen de mogelijkheid heeft om zijn of haar ouders die geweldig genaaid worden door vvd, pvda en d66  financieel te steunen. Weet wel dat het bij ons zo ver niet gaat komen en het spaargeld alhier weer een oude sok of bankkluis in gaat om er voor te zorgen dat de Haagse kliek mijn spaargeld niet gaat cadeau doen aan geluksparasieten of de volgende door de Turken uitgevoerde genocide.

Zo en nu een verse Hertog Jan en gelijk de afwas doen, heb me frustraties weer even het blog in gesmeten en moet zeggen lucht lekker op.

met groet Bolo 

Geen opmerkingen: