.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

zondag 7 februari 2016

Pegida demo Amsterdam toont aan "Einde recht op verkondiging van het vrije woord voor bezorgde Nederlanders in Nederland"


'Loquendi Libertatem Custodiamus' 


Onderstaande video's tonen meer aan als dat wat ik op vele blogs met woorden kan zeggen.

Met droefheid onderken ik het inmiddels bewezen feit dat onze vrijheid in woord is begraven op deze zaterdag in Amsterdam.

Denk niet dat ik gekomen ben om op aarde vrede te brengen. Ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het zwaard. (Matteüs 10:34)

Wie er geen heeft moet zijn mantel verkopen en zich een zwaard aanschaffen’ (Lucas 22:36).

Citaten uit de bijbel, het woord van Jezus die door eenieder op zijn eigen manier kunnen worden weerlegt. Moeten wij het zwaard niet opnemen om onze rechten te beschermen nu het nog kan?


PowNed 6 februari 2016: Pegida demonstreert in Amsterdam




Onze hoofdstad was vandaag het strijdtoneel van twee demonstraties: een van Pegida en eentje van de linksche medemens die een tegendemonstratie inzette. Door de burgemeester van Amsterdam handig georganiseerd op nog geen 500 meter van elkaar.


GSTV. Warzone Amsterdam! Pegida



Jan "Full Metal Jacket" Roos maakte een zenuwslopende repo over De Slag om Amsterdam....



Aanhoudingen bij onrustig verlopen Pegida demonstratie



Bij een demonstratie van zo'n 200 aanhangers van de Duitse anti-moslimbeweging Pegida bij het stadhuis van Amsterdam (de Stopera), is onrust ontstaan en zijn 21 aanhoudingen verricht. Tegendemonstranten konden tot op vijf meter van de Pegida-aanhang komen en er werd over en weer geduwd en getrokken. 
De ME greep in en de politie verrichtte aan beide kanten aanhoudingen. De meeste arrestanten kwamen voor de tegendemonstratie. 
Er werden onder meer rookbommen naar de politie gegooid. De ME en de politie te paard slaagden er daarna in een afstand van zo'n 100 meter te creëren tussen beide groepen. Daarna werd het weer rustig.

met groet Bolo 

Geen opmerkingen: