.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

donderdag 14 mei 2015

Facebook

Het einde

Beste mensen,

Vandaag was het exact de vijftiende keer dat ik verwijdert ben van Facebook om de doodeenvoudige reden dat ik artikelen en berichten doorgestuurd of zelf geschreven heb die dan wel te veel pro Israël waren of te veel gericht waren tegen de islam en de pedofiele nep profeet die hier mee te maken heeft. 

Ben er nu klaar mee en heb geen zin om voor de zestiende keer een account aan te maken.




Ik vind dit jammer voor de mensen die mijn blog trouw bezoeken en middels mijn berichten op Facebook wisten wanneer ik weer eens wat uit mijn toetsenbord gespuwd had en wil hen bij deze ook danken voor de vele reacties en ik hoop dat jullie mijn berichten blijven rondsturen en je reacties hier achter gaan laten zodat we toch nog  in contact kunnen blijven,

Verder dank voor "De vrienden van de PVV" en "Pegida Nederland" voor de gezellige contacten en het delen van de berichten, heb met veel plezier mijn reacties gedeeld en berichten verzonden en ik hoop dat het jullie goed gaat met jullie strijd om de islam te verdrijven uit ons Nederland.

Mijn laatste dank gaat uit naar de beheerders van Facebook die op deze manier geweldig goed laten zien wat de vrijheid van meningsuiting in Nederland eigenlijk inhoud.

met groet Bolo

Geen opmerkingen: